خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور:

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، مهم‌ترین ابزار مقابله با دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۷۵

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، ناامید سازی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به آینده کشور را راهبرد دشمن دانست و گفت: مهم ترین ابزار در مقابله با این هجمه ها، توجه بیش از پیش به موضوع آسیب های اجتماعی و حمایت از افشار محروم و آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد عباسی روز دوشنبه در همایش مدیران کل دفاتر امور اجتماعی استانداری های سراسر کشور با نثار درود به  روح پر فتوح و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: نهضت امام خمینی (ره) حرکتی در جهت تغییر نظم جهانی به نفع محرومان و اسلام و مسلمین بود.

معاون وزیر کشور، وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب و دوام و کارآمدی آن دانست و افزود: لازم است در هر مرحله از انقلاب، استراتژی ها و آرمان های ارزشمند آن را مرور کنیم تا از اهداف انقلاب که حمایت از محرومان و اقشار ضعیف جامعه است؛ دور نشویم.

وی بر توجه بیش از پیش به موضوع آسیب های اجتماعی در کشور تاکید کرد و ادامه داد: در نظر داشته باشیم که نقطه تمرکز دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران بر موضوعات اجتماعی و ناامید سازی مردم از آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ارتقای نظام اجتماعی کشور و کاهش فقر تاکید دارند؛ گفت: امروز بزرگترین تله و راهبرد دشمن، بی تفاوت ساختن مردم نسبت به آینده کشور است.

عباسی با اشاره به جایگاه خطیر سازمان امور اجتماعی کشور در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: تشکیل سازمان امور اجتماعی کشور در مجموعه وزارت کشور با هدف تجمیع ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شد.

وی اضافه کرد: هدف غایی و اصلی از تشکیل سازمان امور اجتماعی ایجاد تحرک و هماهنگی بین بخش های درگیر در حوزه آسیب های اجتماعی است.

معاون وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش نشاط و شادی جزء ماموریت های جدی سازمان امور اجتماعی کشور است که باید این راهبرد مهم با حمایت و پشتیبانی دفاتر اجتماعی استانداری های سراسر کشور تحقق عملی یابد.

عباسی افزود: تقویت سرمایه اجتماعی در کشور نیازمند اقدامات شاخص در حوزه کاهش فقر، ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و طلاق است که باید متناسب با هر کدام برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گفتمان آیت الله رئیسی رئیس جمهوری ایران که بر  خدمت رسانی به مردم و کاهش فقر و حاشیه نشینی تاکید دارد؛ خوشبختانه عزم بالایی در مجموعه دولت و وزارت کشور برای رسیدن به روند مطلوب مدیریت آسیب های اجتماعی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز