خبرگزاری کار ایران

عطایی: جدایی توتولو؟ با هم اختلاف سلیقه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۹۵

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص جدایی دستیار ایتالیایی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در پایان اردوی تدارکاتی صربستان و با نظر بهروز عطایی، توماس توتولو از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این خصوص اظهار داشت: توماس توتولو با توجه به آشنایی‌ای که از همراهی حدود 6 ماهه با تیم ملی داشت، در کنار تیم قرار گرفت تا با این آگاهی مسیر حرکتی تیم در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان شکل بهتری بیابد.

وی  افزود: در این حدفاصل که توتولو به تیم اضافه و کارهای فنی انجام شد هر دو به این جمع بندی نهایی رسیدیم که سلایق و مدل کار ما با هم تفاوت دارد و این اختلاف سلیقه شاید سبب شود که روند حرکتی تیم دچار چالش شود و نتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.

عطایی با اذعان به اینکه جدایی دستیار ایتالیایی‌اش ربطی به دو بازی تدارکاتی اخیر با تیم ملی صربستان ندارد، تصریح کرد: سبک تمرینی و نوع تحلیل بازی‌ ما دو نفر تفاوت ساختاری عمده داشت و امکان همسو شدن نبود به همین دلیل طی صحبتی که با توتولو داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری شود و مسیر را با دیگر افراد گروه ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان با بیان این‌که با توماس توتولو به هیچ وجه اختلاف رفتاری نداشته، اظهار کرد: توماس انسان خوب، کاربلد و موجهی است و بحث اصلی تفاوت سلیقه در نوع تمرین، آنالیز و تحلیل از تیم‌ها بود و این مسیر به انجام درست کار کمک نمی‌کرد، به همین دلیل خیلی راحت با هم به این جمع بندی رسیدیم که این همکاری ادامه نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز