خبرگزاری کار ایران

عطایی: بیشترین ضعف تیم ملی والیبال در هماهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۵۱

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش از اعزام اطلاعات کافی از بازیکنانمان داشتیم و بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود که سعی می‌کنیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها این ضعف را به حداقل برسانیم.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی پس از دومین دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان اظهار کرد: پس از این دو دیدار اطلاعات خوبی از شرایط تیم به دست آوردیم. سعی کردیم در این دو دیدار تدارکاتی در تمام وضعیت‌ها از بازیکنان استفاده کنیم چون پیش از اعزام به صربستان مسابقات چندانی انجام نداده بودیم. پی بردن به این موضوع که بازیکنان در چه شرایطی می توانند به تیم کمک کنند، از اهدافم در بازی امروز بود.

وی افزود: در چهار ست مسابقه از تمامی بازیکنان استفاده کردیم و خوشبختانه شرایط خوبی اتفاق افتاد. می‌توانیم در حدود چهار روز باقی مانده تا لیگ ملت‌ها در تمریناتی منطبق بر ضعف‌هایی که داشتیم، اشتباهات را به حداقل برسانیم و آماده رقابت‌های لیگ ملت‌ها شویم.

عطایی در خصوص نتیجه به دست آمده در این دو دیدار تدارکاتی تصریح کرد: از ابتدا به بازیکنان تاکید کردم فارغ از نتیجه عملکردشان برایم اهمیت دارد. برای برد بازی نکردیم و اهدافی مدنظر داشتیم که به آن‌ها دست یافتیم.

وی در پایان گفت: روی نقاط ضعف تیم تمرکز خواهیم کرد. پیش از اعزام اطلاعات کافی از بازیکنانمان داشتیم و بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود که سعی می‌کنیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها این ضعف را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز