خبرگزاری کار ایران

ادامه فرافکنی‌های سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص برجام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۶۶

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه فرافکنی‌های خود مدعی شد که اگر ایران به خواسته‌های فرابرجامی خود ادامه دهد، توافقی در وین حاصل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه فرافکنی‌های خود مدعی شد که اگر ایران به خواسته‌های فرابرجامی خود ادامه دهد، توافقی در وین حاصل نخواهد شد.

وی با اشاره به سخنان «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: «همانطور که مالی اعلام کرد، در صورتی که ایران بر خواسته‌های فرا برجامی خود پافشاری کند، به مخالفت با این خواسته‌ها ادامه خواهیم داد و توافقی در وین بدست نخواهد آمد».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش از آن نیز در خصوص ادعای پایگاه «پولیتیکو» مبنی بر اتخاذ تصمیم نهایی «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور برای نگه داشتن نام سپاه در فهرست سیاه، گفت که می‌خواهیم شاهد بازگشت دوجانبه به برجام باشیم.

وی با بیان این‌که بارها در این خصوص از وی پرسش شده است، گفت که لغو تحریم‌ها با بازگشت به پایبندی به برجام محقق خواهد شد و در حال بررسی این موضوع با همتایان ایرانی به واسطه هم‌پیمانان اروپایی هستیم.

این مقام آمریکایی در ادامه گفت که از جمله دیگر موارد مطرح‌شده در مذاکرات وین، گام‌هایی است که ایران باید در صورت بازگشت دوجانبه به برجام، بردارد.

پرایس افزود که اگر ایران بخواهد در مورد موضوعات فرابرجامی گفت‌وگو کند، آماده شرکت در این مذاکرات هستیم ولی ایران باید آماده امتیازدهی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز