خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوا استان:

۴۰۰ هزار نفردر گلستان توسط سپاه نینوا به شبکه آب بهداشتی متصل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۰۸

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با انعقاد تفاهم نامه با آبفای استان پروژه آبرسانی به ۴۰۰ روستا منعقد شده است تا در پروژه های آبرسانی امسال سپاه نینوا ۴۰۰ هزار نفر از روستاییان ما دارای آب شرب بهداشتی شوند.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار علی ملک شاهکویی امروز بعدظهر (۲خرداد) در نشست خبری  یا اصحاب رسانه اظهارکرد: سپاه نینوا گلستان امسال  تفاهم نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام داد و قرار شد طی سه مرحله ۹۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد ساخته شود که کار پروژه ۳۰۰ خانه در مرحله اول آغاز شده است.

وی ادامه داد: با دستور صریح فرمانده کل سپاه ؛ مبلغ قابل توجهی برای تکمیل پروژه مرکز جراحی امام جعفر صادق (ع) سپاه نینوا در گرگان و درمانگاه شهید مدنی گنبدکاووس تخصیص یافت تا هرچه سریعتر پروژه را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: به مناسب سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر دراستان ۴۰ برنامه شاخص و بیش از یک هزار برنامه عمومی در سطح نواحی، حوزه های مقاوت بسیج برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی ، راه اندازی بیمارستان و کلینیک صحرایی ، تجلیل از ایثارگران و آزادگان ، برگزاری میز خدمت و شیفت ایثار از مهم ترین برنامه های ما در سوم خرداد خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز