خبرگزاری کار ایران

آذرباد: استقلال تیم منظمی است/ با یک صحنه همدلی بازیکنان مس را قضاوت نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۷۸

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با یک صحنه که نمی شود گفت دعوا و جنجال در تیمی وجود دارد. منشا گلزنی کرد و چیز خاصی واقعا نبود.

محسن آذرباد در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی در آبادان برگزار می‌شد فشار زیادی روی تیم ما بود. در نینه اول چند موقعیت داشتیم که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی، جو ورزشگاه  نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم. اما در نیمه دوم زحمات بچه‌ها جواب داد توانستیم گلزنی کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود:‌ چند روز قبل ما بازی سخت  و سنگینی مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم.  بعد از این بازی پرفشار باید در آبادان که هوای شرجی و گرم داشت مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفتیم. طبیعی بود که تیم ما از نظر بدنی کمی خسته به نظر برسد. حتی زمان تعویض واقعاً با خستگی زیادی از زمین خارج شدم. بازیها نزدیک و واقعاً فشرده است.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:  استقلال تیم بزرگی است.  با نظم زیادی در میدان حاضر می شود و 10 گل تاکنون دریافت کرده که نشانگر عملکرد خوب دفاعی این تیم است. این تیم تاکنون در لیگ برتر متحمل باخت نشده است، اما ما هم در زمین خودمان به میدان می رویم و به دنبال کسب نتیجه هستیم. امیدواریم در انتهای فصل به هدفمان که کسب جایگاه مدنظرمان برسیم.

آذرباد در پاسخ به اینکه چرا بین گادوین منشا و سیدمهدی حسینی بازیکنان مس درگیری ایجاد شد، گفت: در فوتبال این اتفاقات پیش می آید. در تیم ما همدلی و رفاقت وجود دارد.  با یک صحنه که نمی شود گفت دعوا و جنجال در تیمی وجود دارد. منشا گلزنی کرد و چیز خاصی واقعا نبود. نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما در تیم رفیق نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز