خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

بازگشت مس به محل وداع از جام حذفی/ عطش نفت برای پیروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۰۱

تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از ساعت 21 امروز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. قضاوت این مسابقه به عهده میثم حیدری است. هواداران آبادانی بعد از مدتها امکان حضور در این مسابقه را دارند. 

صنعت نفت آبادان در 5 مسابقه قبلی خود 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده است. آخرین پیروزی فولاد به هفته بیست و یکم لیگ برتر و پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس بازمی گردد. شاگردان منصوریان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند. البته آبادانی‌ها به نحوه قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند. در این بازی  آبادانی‌ها 3 غایب دارند. محمد بختیاری به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در بازی درون تیمی پیش از بازی شهرخودرو فصل را از دست داد. محمود مطلق زاده به علت مشکل سربازی و امید خالدی به واسطه محرومیت در این مسابقه حضور نخواهد داشت. صنعت نفت در پایان هفته بیست و هفتم با 32 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد. طالب ریکانی با 6 گل و شروین بزرگ با 3 گل جز برترین گلزنان صنعت نفت هستند.

مسئله مالی روی نتایج صنعت نفت آبادان تاثیر زیادی گذاشت. آنها تا کنون 50 درصد دریافتی داشته‌اند. قرار بود بعد از وقفه 28 روزه لیگ برتر، بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم پرداخت شود که تا کنون این موضوع میسر نشده است. مسئله‌ای باعث ناراحتی شدید منصوریان بعد از مسابقه شهرخودرو و بیان گلایه‌های مالی در نشست خبری شد.

*مس رفسنجان

تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم نوسانات زیادی داشته است. با این حال آنها برای کسب رتبه چهارمی در لیگ بیست و یکم با گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان رقابت می‌کنند. مس در 5 هفته قبلی لیگ برتر 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده است. در حال حاضر شاگردان ربیعی با 41 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند. گادوین منشا با 13 گل و مجید علیاری با 5 گل جز بهترین گلزنان مس هستند. آخرین برد رفسنجانی‌ها مربوط به هفته بیست و ششم لیگ برتر است. 

در آستانه این مسابقه 5 بازیکن مس با مصدومیت روبرو بودند. 3 نفر آنها به احتمال زیاد در این مسابقه حضور خواهند داشت. گادوین منشا، محسن آذرباد و عقیل کعبی   تحت مداوا قرار دارند. شاهین توکلی و هومن ربیع زاده که قبل از بازی گل گهر دچار مسمومیت شده بودند. توکلی هر چند سخت اما به بازی رسید، منتهی ربیع‌زاده احتمالاً به بازی بعد می‌رسد. پیش از این یونس اکبرپور در تمرینات تیم ملی امید از ناحیه زانو مصدوم شد و فصل را از دست داد. محمدرضا سلیمانی هم با شکستگی از ناحیه جمجمه روبرو شده و بعید است به مسابقات این فصل برسد.

نکته مهم این بازی، بازگشت مس رفسنجان به ورزشگاه تختی آبادان است. آنها در این ورزشگاه مقابل خلیج فارس ماهشهر شکست خوردند و از دور جام حذفی کنار رفتند تا از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی جا بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز