خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

نام شهدا زینت‌بخش کتاب‌های ارتش در نمایشگاه کتاب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۱۵

سرهنگ جعفرزاده گفت: نام شهدا زینب‌بخش کتاب‌های انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سی و سومین نمایشگاه کتاب شده است

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس جعفرزاده، رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص کتاب‌های منتشره این سازمان که در سی و سومین نمایشگاه کتاب به نمایش درآمده‌آند گفت: نام شهدا زینب‌بخش کتاب‌های انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این نمایشگاه شده است. کتاب‌های ما در مورد عملیات‌ها، اسناد و قهرمانانِ زنده و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در شکل رُمان و خاطره نشر داده می‌شود.

وی افزود: یک مجموعه به نام «امیران جاوید» در ۱۰ جلد داریم که شامل «پرواز تا بی‌نهایت» زندگی شهید گرانقدر «عباس بابایی»  و زندگانی شهیدان والامقام «منصور ستاری»، «صیاد شیرازی»، «موسی نامجوی»، «مصطفی اردستانی»، «جواد فکوری»، «ولی‌الله فلاحی»، «حسین لشگری»، «محمود خضرایی» و «علیرضا یاسینی» است. «پرواز تا بی‌نهایت» را امسال به زبان انگلیسی هم منتشر کردیم که در نمایشگاه‌های کتاب خارج از کشور عرضه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به افتخارات و تازه‌های انتشارات این سازمان تصریح کرد: رُمان «از تبار آسمان» که به زندگی و فعالیت‌های شهید «منصور ستاری» مربوط می‌شود، برنده جایزه رتبه نخست «همایش اندیشه و قلم ارتش» شده است. کتابِ مربوط به شهید «مسعود منفرد نیاکی» نیز برای اولین بار است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

سرهنگ جعفرزاده ادامه داد: کتاب «جای من بخوان» در ارتباط با امیر سرلشکر شهید «غفور جدی اردبیلی»، «به رنگ دماوند» خاطرات سرهنگ «ناصر تابش» که جراح نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس بود و فیلم «انفجار در اتاق عمل» از روی زندگی و فعالیت ایشان ساخته شده است. «اینجا کسی نیست» زندگی شهید «خالد حیدری» از شهدای اهل تسنن نیروی هوایی که روزهای ابتدایی جنگ به شهادت رسید و پیکر پاک ایشان بدون سر و پا، تفحص و در میدانِ شهر مهاباد دفن شد، از تازه‌های نشر انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی اظهار داشت: کتاب «آن سوی پل» نیز به چاپ دوم رسیده است که به زندگی شهید «غلامرضا مخبری» از شهدای نیروی زمینی ارتش اختصاص دارد. یک مجموعه ۸ جلدی با نام «اطلاعیه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس» نیز داریم که مناسب مراکز اسنادی و کارهای پژوهشی است. یک مجموعه ۶ جلدی به نام «ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس» نیز به چاپ رسانده‌ایم که مجموعه‌ای مرجع است و متن آن توسط امیر سرتیپ دوم بختیاری از طراحان عملیات‌های ارتش در دوران دفاع مقدس بازنگری و کارشناسی نظامی شده است.

رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حمایت از علاقه‌مندان فعالیت در این حوزه تاکید کرد: هر کدام از نویسندگان کشور که مایل به همکاری با انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باشند می‌توانند به ما مراجعه کنند و ما هیچ محدویتی برای همکاری با آنها نداریم.

گفتنی است؛ سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در حال برگزاری است و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ۱۱۲ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور دارد. غرفه انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در محل شبستان راهرو ۱۷ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز