خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان:

ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۶۹۶

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از کارفرمایان استان خواست ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس اکبری در تشریح این خبر، با بیان اینکه کارفرمایان استان ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند، اظهار کرد: به منظور ارتقاء زیرساخت خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی و ایجاد بستر لازم جهت ارائه خدمات وسیع تر و با کیفیت تر سامانه قدیمی samt مسدود شده و کارفرمایان صرفاً از درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir قادر به ارسال لیست ماهانه کارگاه خود هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: بیش از یکسال در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم به کارفرمایان صورت گرفته است و لغایت ماه گذشته ارسال لیست توسط کارفرمایان از دو طریق یعنی هم سامانه قدیمی samt و هم درگاه خدمات الکترونیک سازمان امکان پذیر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور تمرکز، گسترش و ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیک از این پس ارسال لیست تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز