خبرگزاری کار ایران

با تجربه لژیونرها از این گروه صعود می کنیم

تیموریان: حضور در جام جهانی حق اسکوچیچ است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۰۳

کاپیتان پیشین تیم ملی می‌ گوید هیچ گروهی در جام جهانی 2022 آسان نیست.

آندرانیک تیموریان پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: هیچ گروهی در جام جهانی آسان نیست و همه تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند با یک برنامه‌ریزی خوب پا به این مسابقات گذاشته‌اند و در کل من فکر می‌کنم ایران در گروه سختی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: فلسفه اینکه می‌گویند فلان گروه آسان است و فلان گروه ضعیف را نمی دانم اما در مورد گروه ایران باید بگویم انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت اروپاست و آمریکا هم که اکثر بازیکنانش در لیگ‌های معتبر اروپایی به میدان می‌روند و دیگر تیم گروه نیز ضعیف نیست هم ولز، هم اوکراین و هم اسکاتلند سال‌هاست که در فوتبال دنیا شناخته شده هستند.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند ایران باید از این گروه صعود کند افزود: باید قبول کنیم که در این گروه انگلیس شانس اول صعود است اما ما هم می‌توانیم در مرحله بعدی حضور پیدا کنیم با لژیونرهایی که ما داریم صعود از این گروه دور از دسترس نیست.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص دیدار مقابل انگلیس در جام جهانی بیان داشت: فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما مقابل همین تیم است البته یکی از شانس‌هایی که ما آورده‌ایم این است که بازی اول ما مقابل این تیم است و اگر بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم می‌توانیم در دو بازی پیش رو با انگیزه بالاتری ظاهر شویم.

آندرانیک درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید برود نیز اذعان داشت: اسکوچیچ برود چه کسی مربی تیم ملی شود؟ او بهترین نتایج را با تیم ملی گرفت و جام جهانی حق این مربی است بعد شما می‌گویید کارشناسان می‌گویند اسکوچیچ برود زیرا ما امکاناتش را داریم که یک مربی بزرگ بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز