خبرگزاری کار ایران

پشت سر هم می گویند نمی گذارند ما قهرمان شویم

ویسی: سپاهان با این بازیکنان بدون مربی هم باید قهرمان شود/ فرهاد دچار استرس نشود استقلال قهرمان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۸۵

ویسی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید برود و یک مربی دیگر جایگزین شود بیان داشت: ما با اسکوچیچ خیلی راحت به جام جهانی رفتیم و این اتفاق هم برای اولین بار افتاد.

عبدالله ویسی پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص جدایی‌اش از خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: مرا از خیبر اخراج کردند و هنوز هم دلیلش را نمی‌دانم در 12 بازی 9 برد و سه تساوی آوردیم و دو مرحله هم در جام حذفی پیروز شدیم اما یک دفعه به من گفتند که مربی می‌خواهد تغییر کند. بحثی هم در نقل و انتقالات نبود این تیم بسته شده بود و قرار نبود بازیکن جدیدی جذب شود.

وی درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند یا خیر افزود: کارش خیلی سخت است اما این تیم لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد پتانسیل بازیکنان بسیار بالاست و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد: ما در جام جهانی قرعه سخت و آسان نداریم اگر قرار است از این  گروه صعود کنیم باید تلاش کنیم و به نظر من این اتفاق می‌تواند خیلی راحت بیفتد با این بازیکنان لژیونری که ما داریم و همچنین کیفیت بازیکنان داخلی ما این امر میسر خواهد شد. در قدیم هشت استقلالی و هشت پرسپولیسی در لیگ ایران بازی می‌کردند و آ‌خرش این بود که می‌خواستیم به جام جهانی صعود کنیم اما الان این همه بازیکن لژیونر و با تجربه داریم. یعنی در واقع از 11 بازیکن اصلی تیم ملی 10 نفر لژیونر هستند و فقط وحید امیری در لیگ ایران بازی می‌کند که آن هم سابقه لژیونر شدن را داشته  است.

وی ادامه داد: خیلی‌ها می‌گویند صعود از این گروه رویا است اما من چنین نظری را ندارم ما حق‌مان است که صعود کنیم هر هفته بازیکنان لژیونر ما در تیم‌های خودشان موفق به گلزنی می‌شوند.

ویسی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید برود و یک مربی دیگر جایگزین شود بیان داشت: ما با اسکوچیچ خیلی راحت به جام جهانی رفتیم و این اتفاق هم برای اولین بار افتاد ما یک مدیر می‌خواهیم که بالاسر تیم ملی باشد ویلموتس تیم ملی را داغان کرده بود و خیلی‌ها امید به صعود نداشتند اسکوچیچ آمد و سه بازی مانده به پایان صعود کردیم این بی‌انصافی است که بخواهیم حرف از تغییر سرمربی بزنیم. من در این چند روز شنیدم که بحث بازگشت کی‌روش است به هر حال این مربی هشت سال در ایران بوده و امتحانش را پس داده است اما این را حساب کنید که ما با کی‌روش هیچ جامی را نبردیم همه بازی‌ها صفر صفر و یا با اختلاف یک گل پیروز می‌شدیم در واقع بیشتر دفاع کردیم تا حمله. اگر من مربی جای او بودم هیچ وقت به جایی که ما را از آنجا بیرون کرده‌اند باز نمی گشتم.

مربی سابق سپاهان در خصوص شرایط این روزهای این تیم اظهار داشت: گاهی وقت‌ها یک تیم‌ هایی مربی نمی‌خواهند فقط یک نفر را می‌خواهد که بالای سر تیم باشد می گویند محرم کم تجربه است قبول اما بازیکنانش حداقل هر کدام یک یا دو بار در تیم ملی حضور داشته‌اند یا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند خیلی وقت‌ها بازیکن کار را در می‌آورد و نیازی به مربی نیست سپاهان برای نهمین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند .به نظرم سپاهان باید سپاهان باشد ما کاری به سرمربی نداریم.این تیم بدون مربی هم باید قهرمان شود.

ویسی در خصوص اینکه از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس قهرمانی دارد افزود: شانس استقلال بیشتر است اگر خود فرهاد دچار استرس نشود و به این بیانیه نویسی‌ها ادامه ندهند این تیم می‌تواند قهرمان شود. پشت سر هم می گویند نمی گذارند ما قهرمان شویم و این مد شده است تیم می بازد می‌گویند نمی گذارند ببریم و وقتی که می‌بری پس چه کسی می گذارد برنده شوی پس همان بازی قبلی هم می‌توانستی پیروز شوی امیدوارم در پایان آن تیمی که شایسته قهرمانی است، پیروز شود.

وی در پایان در خصوص شرایط حال حاضر فوتبال ایران نیز گفت: شرایط حاکم بر فوتبال ایران خوب نیست در گذشته تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند و در همان بازی باهم کری می‌خواندند و تمام می‌شد الان از نیمکت‌ها این تشنج‌ها شروع می شود. مربیان قبل از بازی به یکدیگر گل می‌دهند اما در پایان بازی در کنف رانس از خجالت هم درمی‌آیند. همه می‌گویند نمی‌گذارند ببریم پس اینهایی که پیروز می‌شوند چه تیم‌هایی هستند همیشه می‌گویند دست‌های پشت پرده. من با عنوان یک مربی می‌گویم هیچ دستی پشت پرده نیست سالی که ما با استقلال خوزستان قهرمان شدیم همه می‌گفتند نمی‌گذارند قهرمان شوید اما در پایان دیدید که قهرمان شدیم هیچ کس هم جلوی گل زدن ما را نگرفت به هر حال داوری هم اشتباه دارد اما در 30 بازی شاید برای یک تیم سه اشتباه صورت گیرد اینکه نمی‌گذارند یک توجیه است. برای تماشاگران بدبخت ما که با بلیت 200 هزار تومانی به ورزشگاه می آیند چطور وقتی یک فصل نباختیم گذاشتند بازنده نشویم پس اینها همه توجیه و بهانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز