خبرگزاری کار ایران

کاور مبل ( راهنمای خرید انواع کاور مبل )

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۱۹۰

یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در منزل، مبل و سرویس غذا خوری (نهار خوری) می باشد. از آنجایی که ما از مبل به طور مداوم استفاده می کنیم، مستعد آسیب و کثیفی است و باید مراقب باشیم که آن را همیشه تمیز نگه داریم. استفاده از انواع کاور مبل بهترین راه برای تمیز نگه داشتن مبل و جلوگیری از آسیب است.

امروز در این گزارش می خواهیم انواع روکش مبل و راهنمای خرید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر می خواهید از مبلمان خود مراقبت کنید،   توصیه ما این است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوب و  کاملی در مورد انواع مختلف روکش مبل بدست آورید.


روکش‌های مبل به صورت تکه‌ای

 انواع کاور مبل

نکته مهمی که قبل از خرید کاور مبل باید بدانید ،  راهنمای خرید و انواع آن است .

این موارد که در ادامه توضیح می‌دهیم از جمله اصلی ترین انواع روکش‌های مبلمان محسوب می‌شوند که عبارت‌اند از:

۱. روکش‌های مبل تکه‌ای

همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است کاورهای تکه ای  به صورت پارچه‌های از قبل  دوخته شده و آماده، تیکه‌ای هستند. معمولا از این کاورهای مبل برای مبل‌های  تختخوابشو یا L استفاده می‌شود و برای محافظت از مبل‌های سنتی مناسب نیستند. پارچه مناسب برای کاورهای  تکه‌ای  جنس‌های متفاوتی داشته و در هنگام خرید باید  به متریال و طرح و هماهنگی رنگ و طرح با دکوراسیون منزل خود توجه کنید.

۲. روکش مبل آماده

روکش های کِشدار  بطور آماده در بازار موجود است و رنگ آنها دارای تنوع است . همچنین  مدل های مختلفی  دارند  این نوع از رویه ها اغلب برای مبلمان راحتی مناسب است و معمولا به اندازه گیری های  خیلی دقیقی نیاز ندارد زیرا کشیده شده و متناسب با شکل مبل در می آید ،

اما برای اشکال و اندازه‌های نامتعارف باید دقت بیشتری کرد.

کاور مبل ( راهنمای خرید انواع کاور مبل )
مرغوبیت جنس روکش‌ها و کاورهای مبل پارچه‌ای

۳. پیراهن مبل پارچه‌ای

پیراهن مبل پارچه ای میتوانیم به جرأت  بگوییم که از دیگر انواع کاور مبل ، قدمت بیشتری دارد و در گذشته  افراد زیادی مایل به خرید این مدل پیراهن و رویه مبل بودند؛

اما امروزه استفاده از روکش مبل های ژله ای و ژلاتینی از نظر مزیت از آنها پیشی گرفته است.

پیراهن های پارچه ای بدنه سرویس مبل راحتی و سنتی شما را مانند لباس و پیراهن می پوشانند و مبل را تمیز نگه می دارند. توجه داشته باشید که این پیراهن ها پارچه ای است و مصونیتی در برابر ریختن چای، شربت و سایر غذاها و نوشیدنی ها برای مبل ایجاد  نمی کنند و امکان دارد به طرح و بافت  مبل آسیب برسد ، اماّ با کاورهای مبل  ژله‌ای به بافت اصلی مبل آسیبی نمیرسد.

 

۴. کاور مبل ژله ای

لازم است تا برای معرفی روکش‌های متنوع مبل،  به طور مفصل به بررسی کاورهای مبل ژله‌ای پرداخته شود و از مزیت های استفاده از آن‌ها برای شما بگوییم. کاور مبل ژله‌ای به کاورهای مبلی گفته می‌شود که با طلق‌های ژلاتینی درست میشود و از روزآمدترین نوع روکش ها محسوب میگردد .

کاور مبل ( راهنمای خرید انواع کاور مبل )
کاورهای ژله‌ای مبل بهترین گزینه برای حفظ زیبایی مبل

استفاده از رویه و کاور مبل ژله ای به دلیل مزایایی که دارد یکی از پرطرفدارترین هاست. از مزایای استفاده از روکش ژله ای  می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• نحوه تمیز کردن روکش ژلاتینی راحت تر از سایر رویه های مبل است.

• کاور ژله ای مبل برای تمیز کردن آن نیازی به شستن ندارد، می توان آن را با دستمال مرطوب پاک کرد.

 • این روکش ها مانند سدی در برابر ریختن انواع نوشیدنی ها و مایعات روی مبل عمل می کنند و در عین حال به بافت زیرین مبل آسیب نمی رسانند.

 • در صورت استفاده از رویه مبل ژلاتینی ، زیبایی ظاهری مبل سلطنتی و راحتی  پنهان نمی شود و باعث میشود تا زیبایی مبل  مشخص گردد.

 • خرید آن کاملاً مقرون به صرفه است و در صورت استفاده از مواد با کیفیت در تولید و همچنین  استفاده صحیح ، از مقاومت سایشی و دوام نسبتا بالایی برخوردار است.

 • به دلیل عدم نفوذ گرد و غبار به درون بافت  حساسیت ایجاد نمی کند.

اگر حیوان خانگی در خانه دارید این مدل پوشش مبل را پیشنهاد می کنیم که قابل شستشو و ضد آب است. با خرید این روکش مبل هم خانه ای شیک و مجلل دارید و هماز مبل های خود نیز مراقبت می کنید.

انواع روکش مبل و راهنمای خرید

 

قبل از خرید، دانستن انواع مختلف پوشش مبل بسیار مهم است. قبلاً انواع روکش مبل را به شما معرفی کردیم، اکنون به شما می گوییم که هنگام خرید بهترین نوع رویه مبل به چه نکاتی توجه کنید. در اینجا چند فاکتور کلیدی برای خرید بهترین و با کیفیت ترین روکش مبل سلطنتی و راحتی آورده شده است:

 

۱.جنس روکش‌های مبل

 همانطور که گفته شد، محافظ مبل ها دارای مواد مختلفی هستند و برخی از پارچه یا از مواد ژلاتین ساخته شده اند. در هنگام خرید باید به جنس و کیفیت پارچه و روکش دقت کنید.

توجه: به دلیل کیفیت بالای برخی از پارچه های تولیدی در تهران و یزد، برخی از آنها به اسم  تُرک به مشتری عرضه می شود.

در مورد ژله ای هم باید بدونید که فقط چینی و ایرانی هست که درجه بندی دارند پس به کسانی که ادعای استفاده از کره ای و ترکی و آلمانی و غیره ... دارند اعتماد نکنید.

 

۲. ابعاد و اندازه

کاورهای مبلی که خریداری می کنید بایستی اندازه مبل استیل و یا این که راحتی شما باشد. و طوری دوخته شده باشد تا زمانی که  بر روی مبل قرار میگیرد به طور کامل اندازه بوده و خیلی گشاد یا این که خیلی تنگ نباشد. اما در زمینه‌ی ژلاتینی بهتر این است  تا  مقداری آزادتر باشد

 

.۳. ترکیب رنگ

پارچه ‌ها میتواند ترکیب رنگی هماهنگ  و مناسب  با چیدمان منزلتان داشته باشد. برای  نمونه  بهتر است رنگ پوشش مبل‌ها در ضمن  هماهنگی با  رنگ خود مبل ، با رنگ پرده  و طرح فرش  خانه شما نیز مکمل بوده و هماهنگی  داشته باشند.

۴. ضدآب بودن پارچه‌ها

 کاوری که  خریداری می کنید بهتر است که دارای پارچه‌ای ضد آب یا ژلاتینی باشد تا در برابر مایعات مقاوم بوده و موجب پوسیدگی اسفنج درون مبل‌های سلطنتی و راحتی  نشود.

 

۵. کاورهای مبل متحرک و ثابت

 برخی از روکش های مبلمان  به صورت تکه ای یا یکسره دوخته می شوند و قابل جابجایی هستند. اگر فرزند کوچکی در خانه دارید، خرید یک پیراهن مبل ژله ای را به شما توصیه می کنیم. زیرا این رویه های مبل را نمی توان درآورد و بچه های شما نمی توانند آن ها را از روی مبل بردارند.

 

۶.  قیمت کاور مبل ، مقرون به صرفه بودن و کیفیت

کاورهایی که برای‌ مبل‌های سلطنتی ، سنتی و راحتی می خرید  باید ضمن دارا بودن کیفیت درجه یک دارای مرغوبیت و به طور کاملا مقرون به صرفه بوده و صرفه اقتصادی داشته باشند ( هرچند تبحّر در دوخت و نوع مواد مصرفی در نهایت بر قیمت کاور مبل تاثیرگذار است)

کاور مبل ( راهنمای خرید انواع کاور مبل )
( کاور مبل تشریفات یکی از تولید کنندگان با سابقه و معتبر در تهران)

 

۷. از کجا بخریم ؟

از کجا میشه خرید؟ توصیه می شود در گالری هایی که مبل می فروشند یا تعمیرات و رویه کوبی  انجام میدهند ، روکش مبل مورد نظر خود را خریداری نکنید زیرا واسطه محسوب می شوند و باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، در عوض می توانید آن ها را مستقیماً از تولیدکنندگان معتبر تهیه کنید که تخصص و تجربه کافی  دارند.

نکته اصلی این است که مثلاً اگر مناسب ترین پارچه را داشته باشید، وقتی به جایی می روید که تجربه کافی برای دوخت ندارند، نتیجه نهایی خوب نخواهد بود.

در خاتمه

در این گزارش  انواع روکش های موجود برای مبل و راهنمای خرید آنها را به شما گفته ایم. اگر قصد خرید بهترین کاور مبل  را دارید، اکنون با دانش و اطلاعات کافی می توانید انواع روکش  پارچه ای و ژلاتینی را خریداری کرده و به نظافت منزل خود رسیدگی بیشتری کنید.

برای آن دسته از خوانندگانی که مردد هستند و اطلاعات و آشنایی کافی ندارند می توان به کاور مبل تشریفات اشاره کرد که یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز تولیدی با سابقه طولانی  در تهران و متخصص در زمینه تولید کاور ژلاتینی با سابقه طولانی می باشد. با جستجو در گوگل می توانید به سایت و عکس کاور مبل و نمونه کارشان دسترسی پیدا کنید یا به این آدرس مراجعه کنید :

https://TashrifatCover.ir

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز