خبرگزاری کار ایران

خرید فیروزه کوبی اصفهان و صنایع دستی آقاجانی از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۳۵

 

فیروزه کوبی آقاجانی

فیروزه کوبی آقاجانی معروف‌ترین و برترین برند فیروزه کوبی کشور است. امیر آقاجانی به عنوان مدیریت این مجموعه، فعالیت خود را با فیروزه کوبی شروع کرد و به شهرت رسید به همین دلیل با اینکه در لیست صنایع دستی آقاجانی محصولاتی مثل خاتم کاری، مس و پرداز و غیره نیز به چشم می‌خورند اما هنوز هم با نام فیروزه کوبی آقاجانی اصفهان شناخته می‌شود. در ساخت کلیه محصولات فیروزه کوبی آقاجانی از بهترین ورقه مسی از لحاظ درجه خلوص و ضخامت استفاده شده است.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده بهترین محصولات دست ساز ایرانی مانند : میناکاری روی مس، فیروزه کوبی، خاتم کاری، قلمزنی، مس و پرداز، ملیله کاری، تندیس میناکاری، تشعیر، الماس تراش، هدایای تبلیغاتی اصفهان و ... به سراسر کشور است. خرید صنایع دستی با قیمت ارزان می تواند برای سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی بسیار مفید باشد. قیمت ارزان هدایای نفیس مدیریتی از جمله دلایل خرید بهترین ظروف صنایع دستی برای مناسبت های مختلف مانند روز معلم،روز پزشک،روز پرستار،روز مادر،روز پدر و ... است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش :     09019277512   -  03134651271

 

 همین ویژگی باعث شده تا ماندگاری و کیفیت ظروف ساخته شده بسیار بالا باشد. ظروف فیروزه کوبی آقاجانی تنوع بالایی دارند که پرفروش‌ترین آنها کشکول، شمعدان، آینه، شکلات خوری و سرویس چایخوری است. ظروف مسی فیروزه کوبی آقاجانی با سنگ فیروزه نیشابور مشهد تزیین شده‌اند. این سنگ‌ها مرغوب‌ترین نوع سنگ فیروزه هستند که با کمی فرآوری قابل استفاده می‌گردند. صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی در فروشگاه بازار مینا به شکل تکی هم به فروش می‌رسد. شرکت و سازمان‌های مختلف سراسر کشور هم می‌توانند برای اهداف تبلیغاتی خود، تندیس و هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی آقاجانی را به شکل عمده خریداری کنند. خرید عمده فیروزه کوبی برند آقاجانی با تخفیف‌های زیاد و سفارشی‌سازی مثل ثبت پلاک تجاری همراه است که تنها با خرید از بازار مینا از آن بهره مند خواهید شد.

خرید فیروزه کوبی اصفهان و صنایع دستی آقاجانی از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی با تنوع محصول بالا و کیفیتی که زبانزد خاص و عام است، نیاز به معرفی ندارد. تمام کسانی که با برندهای صنایع دستی مخصوصا صنایع دستی فیروزه کوبی کشور آشنا باشند، قطعا نام برند آقاجانی را شنیده‌اند. صنایع دستی آقاجانی اصفهان که در شهر تهران نیز نمایندگی فعالی دارد توانسته بهترین و موفق‌ترین برند داخلی در تولید فیروزه کوبی، مس و خاتم، تشعیر و حتی مس و پرداز باشد. تمامی محصولات صنایع دستی آقاجانی نماد حقیقی کیفیت و ماندگاری بالا هستند. فروشگاه بازار مینا توانسته با تلفیق محصولات آقاجانی با تندیس و هدایای تبلیغاتی ساخته برند خود، دست به اقدامی مبتکرانه و بسیار خلاقانه‌ای بزند. این محصولات که با هدف حمایت از سازمان و ارگان‌های داخلی کشور در جهت داشتن هدایای تبلیغاتی لوکس و ارزان قیمت تولید می‌شوند، انواع بسیار زیادی دارند. سازمان‌های مختلف می‌توانند بسته به اهداف یا نوع جلسات، همایش‌ها و مراسم تجلیل از برگزیدگان، تندیس و هدیه تبلیغاتی مدنظر خود را به همراه ظروف صنایع دستی آقاجانی سفارش دهند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار عالی و خدمات بی نظیر ارائه می‌کند و همراه آنها ضمانت کیفی نیز وجود دارند.

خرید فیروزه کوبی اصفهان و صنایع دستی آقاجانی از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

فیروزه کوبی اصفهان

فیروزه کوبی اصفهان چیست؟ فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی را باید به هنر استفاده از سنگ‌های فیروزه‌ای دانست که در ابتدا بی ارزش هستند اما وقتی به دست استادکار ماهر می‌افتند به زیبایی هر چه تمام‌تر و با ذوق هنری زایدالوصف، بر روی زمینه مسی قرار می‌گیرند. ظروف فیروزه کوبی اصفهان در نتیجه چنین فرایندی ساخته می‌شوند که یقینا تعریف کردن از عمل کردن آن ساده‌تر است و ارزش مادی و هنری آنها بسیار بیشتر است. در حال حاضر مجهزترین کارگاه فیروزه کوبی اصفهان، مربوط به کارگاه فیروزه کوبی آقاجانی است. محصولات این برند نه تنها در داخل کشور بلکه برای کشورهای همسایه نیز صادر شده و به فروش می‌رسند. اگر به دنبال خرید تکی یا عمده انواع فیروزه کوبی اصفهان با قیمت بسیار مناسب هستید، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا انتخاب نهایی شماست. شما می‌توانید بهترین فیروزه کوبی اصفهان را به همراه شناسنامه سنگ‌های فیروزه با قیمت عالی خریداری کنید. پس اگر به فکر وسایل تزیینی و دکوری لوکس ارزان قیمت هستید یا به دنبال ایده‌های جدید جهت تقدیر از کادر و پرسنل یا افراد برگزیده همایش و جشنواره‌ها هستید، محصولات فیروزه کوبی اصفهان در شرکت بازار مینا را از یاد نبرید.

خرید فیروزه کوبی اصفهان و صنایع دستی آقاجانی از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان چیست؟ صنایع دستی مردم هر منطقه نماد هویت، علم، هنر و پویایی است که هنر صنایع دستی اصفهان به شایستگی تمام توانسته این وظیفه خطیر را به دوش بکشد. خرید صنایع دستی اصفهان نه فقط به منزله زیباسازی فضای منزل و محل کار بلکه به واسطه حمایت از صنایع دستی این شهر که بخش عظیمی از کل صنایع دستی ایران را تشکیل می‌دهد انجام می‌گیرد. انواع صنایع دستی اصفهان به حدی زیاد هستند که در توصیف آنها کتاب‌های مختلفی به همراه آموزش نوشته شده‌اند. بازار صنایع دستی اصفهان جایی است که صدها سال و قرن‌های متمادی محل رایج صنایع دستی این خطه بوده و از روزگاران قدیم تاجران کشورهای مختلف برای خرید این محصولات برنامه ویژه‌ای داشته‌اند.

فروشگاه بازار مینا با علم و آگاهی کامل نسبت به جایگاه مهم صنایع دستی اصفهان، توانسته از طریق همکاری با اساتید بزرگ و مطرح صنایع دستی، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کند. این محصولات به شکل وسایل دکوری و تزیینی، هدایای تبلیغاتی و تندیس‌های مناسبی به فروش می‌رسند. علاوه بر خرید تکی، امکان خرید عمده نیز قرار داده شده تا قیمت صنایع دستی اصفهان بیش از پیش مقرون به صرفه گردد و امکان سفارشی سازی هم وجود داشته باشد. صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی از فاخرترین نمونه های صنایع دستی اصفهان است که با بیشترین تنوع و بهترین قیمت در بازار مینا به فروش می رسند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز