خبرگزاری کار ایران

تارتار: هواداران ذوب آهن فردا ما را تنها نگذارند/ دربی اصفهان از دربی تهران جذاب‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۶۵۷

سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل حساس با سپاهان در هفته پنجم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان خصوص تقابل این تیم اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی بخواهم صحبت کنم درخواستی از هوادارانمان دارم و آن این است که فردا ما را تنها نگذارند، دربی حساسی داریم و احتیاج مبرم به سه امتیاز این دیدار داریم و دوست داریم ورزشگاه طوری باشد که ما میزبان باشیم و رنگ سبز بیشتر از زرد باشد.

وی ادامه داد: این بازی هم مانند بازی‌های دیگر سخت و جذاب است، دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص را داشته و از دربی‌های تهران قشنگ‌تر است زیرا تیم‌ها برای بردن تلاش می‌کنند اما در تهران اولویت این است که بازنده نباشیم؛ یک تیم برای قهرمانی و یک تیم برای جایگاه مناسب بسته شده است و هیچ استرسی وجود ندارد، تیم‌ها برای بردن تلاش می‌کنند و امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

تارتار خطرنشان کرد: مصدومیت بازیکنان ما در این هفته‌ها ما را اذیت می‌کند، باقرپسند را از دست دادیم، آرمان اکوان و مسعود ابراهیم‌زاده را نخواهیم داشت، کیفیت بد زمین انزلی سبب مصدومیت بازیکن ما شد؛ سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند و انگیزه بالایی برای بازی فردا دارند و آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تساوی در همه دیدار‌ها گفت: 4 مساوی داریم که در 2 بازی می‌توانستیم برنده باشیم، در تبریز در دقیقه 97 گل مساوری را خوردیم، تیم منسجمی هستیم و به راحتی نمی‌بازیم و سال قبل در 4 هفته ابتدایی 2 باخت داشتیم، نباختن برای تیمی که می‌خواهد آینده خوبی داشته باشد، مهم است.

وی در مورد احسون عنوان کرد: این بازیکن دیرتر به ما اضافه شد اما بازیکن باکیفیتی است، بازی‌های سنگینی داشتیم و استراتژی دفاع و جنگیدن داشتیم، احسون از نظر تهاجمی خوب است و در آینده به ما کمک خواهد کرد؛ در هفته گذشته شرایط زمین طوری بود که نمی‌توانستیم بازی فانتزی کنیم اما می‌توانستیم برنده هم باشیم.

تارتار در مورد جذب بیدوف گفت: دارکو بیدوف با ما قرارداد نداشت و بازیکن آزاد بود، با توجه به این‌که بازیکنان دیگری مدنظر داشتیم، سراغش نرفتیم، باقرپسند آسیب دید و نیاز به مهاجم داشتیم و با همکاران صحبت کردیم و بیدوف را جذب کردیم.

مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پایان نشست در مورد بلیط 150 هزار تومان بازی فردا گفت: تعیین قیمت بلیط در جلسه‌ای با حضور نمایندگان 2 باشگاه و مسؤلان برگزاری مسابقه بوده است، بحت عدم حضور هواداران سپاهان نبوده و بحث درآمدزایی بوده است، قیمت بلیط‌ها تغییر کرد و در مورد این‌که تصمیم جدیدی گرفته شود، نمی‌دانیم، این تصمیم در مورد مسائل اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز