خبرگزاری کار ایران

احتمال داشت بعد از بازی با سپاهان استعفا بدهم

تارتار: خودم هم نفهمیدم چرا داور من را اخراج کرد/ در شرایطی هستیم که تیم‌ها باید نگران مقابله با ما باشند/ به خاطر ذهن‌های مریض در مورد دربی حرف نمی‌زنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۶۴

سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل با آلومینیوم و برتری پرگل تیمش در این بازی صحبت کرد.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و به انگیزه برد قطعی وارد زمین شدیم ولی حقیقتش انتظار چنین برد پرگلی را نداشتیم. به هر حال خیلی روزها موقعیت‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد و یک بازی مثل بازی روز قبل از فرصت‌هایمان استفاده بهینه می‌کنیم و می‌توانیم یک برد خوب داشته باشیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همان ابتدای بازی چند موقعیت خیلی خوب داشتیم. بعد از رسیدن به گل اول هم همان اواخر نیمه اول تیم حریف 10 نفره شد و نیمه دوم با یک یار کمتر بازی کردند و ما در حملات سریع و ضد حملات با برنامه کار کردیم و موقعیت‌‌ سازی کردیم و 4 گل زدیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده گفت: ما بر حسب تغییراتی که در نیم فصل داشتیم خصوصاً در خط حمله بازی‌های خوبی توانستیم به نمایش بگذاریم و بچه‌های ما واقعاً حتی در برابر استقلال و پیکان هم مستحق شکست نبودند و در آن بازی‌ها باید نتیجه می‌گرفتیم. خدا را شکر از بازی با سپاهان روی روند خوبی قرار گرفتیم و توانستیم در 4 بازی گذشته 10 امتیاز بگیریم که بازی‌های سختی‌ هم بودند. بازی با پدیده هم سختی‌های خاص خودش را داشت و سایر بازی‌ها هم سنگین بودند و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد جهش این تیم در جدول و جدا شدند از رتبه‌های پایین جدول توضیح داد: ما هیچ وقت خطر سقوط را احساس نکردیم ولی یک سری بدشانسی‌ها داشتیم و اشتباهات داوری هم تاثیرگذار بود ولی به هر حال امسال پیشرفت خوبی نسبت به سال قبل داشتیم. ذوب آهن فصل قبل در 30 بازی 26 امتیاز کسب کرد ولی الان هفته 22 هستیم و 2 امتیاز بیشتر از سال قبل کسب کردیم و این نشان از پیشرفت عالی دارد و امیدوارم روندمان را ادامه دهیم.

تارتار در مورد هدف ذوب آهن در این فصل گفت: هدف ما این بود که در فصل اول ثبات ایجاد کنیم چرا که ذوب آهن شرایط خوبی نداشت. بودجه خوبی هم نداریم و امسال با بودجه بسیار محدودی تیم بسته شده و جزو تیم‌های ارزان لیگ هستیم که بین 5 تیم ارزان محسوب می‌شویم و با آن بودجه فقط هدف ثبات در جدول رده‌بندی است. اگر بودجه بندی مناسبی برای فصل بعد در اختیار باشگاه قرار داده شود می‌شود به اهداف بزرگتری مثل کسب سهمیه یا حتی مدعی قهرمانی شدن هم فکر کرد.

وی افزود: با حضور مهندس رخصتی در رأس کارخانه حمایت‌ها بیشتر شده و حضور و پیگیری‌های مستمر ایشان در تمرینات و بازی‌ها باعث شده روحیه بالایی به مجموعه تزریق شود. فکر می‌کنم هدفگذاری باشگاه برای فصل بعد هدفگذاری خوب و مناسبی باشد.

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری بازی با آلومینیوم گفت: داوری فوق العاده بود و آقای عادل و کمک‌هایش روز خوبی را پشت سر گذاشتند ولی من دلیل اخراج خودم را نفهمیدم و اخراجم عجیب بود چون خیلی ریلکس داشتم بازی را دنبال می‌کردم و تیم ما 4 بر صفر جلو بود و دلیلی نداشت بخواهم کاری کنم که اخراج شوم. نمی‌دانم چرا سمت من آمدند و کارت قرمز نشان دادند. دلیلش را هم پرسیدم ولی چیزی به من نگفتند. از شواهد اینطور بر می‌آمد که به خاطر خواباندن جو حواشی من را اخراج کردند که حواشی کمتر شود و به خاطر اخراجی تیم حریف من را هم اخراج کردند و آقای رمضانی مدیر رسانه‌ مارا هم اخراج کردند ولی ما هیچکاری نکردیم و کاری به داوری و مسائلش نداشتم.

تارتار در مورد اینکه بعد از استعفای نویدکیا پس از بازی با ذوب آهن حالا خطیبی هم بعد از تقابل با آنها در آلومینیوم دچار مشکل شده و از ناراحتی در نشست خبری حاضر نشد، گفت: این شرایط را ما هم تجربه کردیم و شرایط خیلی سختی است. من دقیقاً یادم است قبل از بازی با سپاهان در جمع همکاران گفتم فردا یک مربی ممکن است از بین دو تیم برود. آن بازی ممکن بود خودم بعد از بازی استعفا دهم ولی مساوی شد و نویدکیا استعفا داد ولی مدیریت توانمند سپاهان پای سرمربی خودش ایستاد و الان هم می‌بینید نتایج خوبی کسب می‌کنند. آنها اجازه ندادند محرم بسوزد و اگر در آن مقطع جدا می‌شد به این راحتی دیگر نمی‌توانست برگردد به شرایط خوب و مدیریت باشگاه خوب پای نویدکیا ایستاد. الان هم صحیح نیست من در مورد آلومینیوم صحبت کنم ولی فوتبال همین است و باید نتیجه بگیریم و ما مربیان پشتوانه‌مان جدول است و باید در جدول شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد تقابل ذوب آهن با مس گفت: بازی سختی با این تیم داریم و مس از تیم‌های خوب این فصل است و کار سختی داریم ولی خب همیشه بازی‌ خودمان را انجام می‌دهیم و کاری به تیم مقابل نداریم. الان به جایی رسیدیم که همه نگران باشند با ذوب آهن بازی کنند. با توجه به نتایج اخیر تیم‌های مقابل باید نگران بازی با ما باشند.

تارتار در پایان در پاسخ به سوال در مورد دربی پایتخت توضیح داد: من قولی به خودم دادم که تا زمانی که خودم تیم دارم در مورد تیم‌های پایتخت نظر ندهم و اگر تیم نداشته باشم راحت تر می‌توانم صحبت کنم. همینطوری به اندازه کافی حرف و حدیث‌هایی هست و صحبت‌های اذهان مریض به قدر کافی مارا آزار می‌دهد و بر همین اساس صحبت نمی‌کنم و فقط امیدوارم هر تیمی لیاقتش را دارد موفق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز