خبرگزاری کار ایران

طی یك ماه گذشته؛

اشی‌مشی ۲۰۰ کارگرش را بیکار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷

کارگران تعدیل شده از ۱۰ تا ۱۲ سال سابقه کار داشته‌اند که همگی برای استفاده از بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده‌اند.

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان گیلان گفت: در مدت یک ماه گذشته ۲۰۰ کارگر شاغل در گروه تولیدی-بازرگانی اشی‌مشی بیکار شده‌اند.

محمد پارسا در این باره به ایلنا گفت: علت این تعدیل و اخراج به اختلاف میان سرمایه‌گذاران‏‏، کمبود نقدینگی، فروش و خرید مواد اولیه بازمی‌گردد.

به گفته این فعال کارگری کارگران تعدیل شده از ۱۰ تا ۱۲ سال سابقه کار داشته‌اند که همگی برای استفاده از بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده‌اند.

نائب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با یادآوری اینکه تا پیش از این تعدیل‌ها‏، تعداد کارگران شاغل در گروه اشی‌مشی به حدود هزار نفر می‌رسید‎‏؛ گفت خوشبختانه با مداخله به موقع مقامات استانداری اكنون روند تعدیل‌ كارگران متوقف شده است.

وی تاکید کرد: با وجود تعدیل صورت گرفته فعالیت در گروه اشی‌مشی ادامه دارد و پرداخت مطالبات کارگران بطور منظم و طبق روال قبلی ادامه دارد.

پارسا گفت: درحال حاضر فعالیت گروه اشی‌مشی با حضور باقیمانده کارگران ادامه دارد و انتظار می‌رود که با مداخله استانداری وضعیت به وجود آمده به حالت عادی باز گردد.

گفتنی است گروه تولیدی-بازرگانی اشی مشی در سال ۱۳۷۱ راه‌اندازی شد و در زمینه تولید مواد غذایی، آب و سایر نوشیدنی‌ها فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز