خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر ساری مطرح شد؛

اصراری بر تغییر شهردار نداریم/تصویب کلیات طرح اصلاح بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۶۷۰

عضو شورای شهر ساری گفت: با حضور مجدد شهردار در ساختمان عمارت شهرداری و بازگشت نظم و ثبات مدیریتی به شهرداری و ادامه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی اصراری بر تغییر مدیریت شهری ندارم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی عاشقان شامگاه دوشنبه در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر ساری بابیان اینکه به‌عنوان خدمتگزاران مردم باید با شهروندان همدردی کنیم و با توجه به فرآیندهای پیش‌آمده در ماه‌های اخیر نظیر بیماری شهردار و عدم حضور در شهرداری، موضوع تغییر مدیریتی مطرح شد و تشخیص ما بر تغییر بود، گفت: حال با حضور مجدد شهردار در ساختمان عمارت شهرداری و بازگشت نظم و ثبات مدیریتی به شهرداری و ادامه روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی صلاح بر اصرار و پافشاری بر تغییر مدیریتی ندارم.

وی افزود: همچنین از فرآیندهای قانونی و هیئت نباید عدول کنیم هرچند ایرادات، انتقادات و تذکراتی به شهردار ساری و سایر شهرداری‌های مناطق سازمان‌های تابعه و معاونت‌ها داریم و مطرح می‌کنیم اما نیاز مبرم به پوست‌اندازی و چابک سازی شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از شهردار ساری انتظار داریم تا خروجی مناسبی از مدیریت شهری حاصل شود و باید کمک کنیم در زمان اندکی که تا پایان سال باقی‌مانده با همدلی و هم‌راستایی برای حل مشکلات گام برداریم.

عاشقان ادامه داد: می‌توان با همسو نگری و تلاش‌های شبانه‌روزی مشکلات را برطرف در راستای خدمت به شهروندان گام‌های درست برداشت؛ هیچ‌کس نافی مشکلات نیست.

کلیات طرح اصلاح بودجه 1400 مورد تصویت قرار گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه اصلاح بودجه 1400 شهرداری در دستور کار صحن علنی شورا قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح بودجه 1400 در صحن شورای اسلامی موافقت کردند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز