خبرگزاری کار ایران

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان:

سیستم صوتی حسینیه اعظم در نوع خود کارآمدترین است

کد خبر : ۱۲۰۵۳۵

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان گفت: سیستم صوتی حسینیه اعظم زنجان پس از طی تجربیات فراوان در نوع خود کاربردی‌ترین و کارآمدترین محسوب می‌شود.

زنجان _ ایلنا: مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان گفت: تعداد خادمان درگیر در بخش صوت حسینیه اعظم زنجان در روز حرکت دسته حدود ۲۵۰ نفر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسام الدین فیاضی، مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: سیستم صوتی یکی از لوازم ضروری در حرکت دسته عظیم حسینیه اعظم زنجان است که بنا به گفته مسئول آن از سال ۸۶ و بعد از تجربیات مختلف، در کارآمد‌ترین وضعیت خود قرار گرفته است.

فیاضی افزود: این سیستم توسط متخصصان امر و با توجه به ازدحام جمعیت، وضعیت جوی زنجان، مسیر حرکت که یکنواخت نیست و پیش بینی‌های لازم برای پیشگیری از هر گونه مشکل احتمالی طراحی شده و اوج کارآمدی آن در روز حرکت دسته عزاداری جلوه می‌کند.

وی ادامه داد: سیستم صوتی طراحی شده برای حرکت دسته عظیم حسینیه اعظم زنجان بعد از بازبینی‌های چندین باره طی سال‌های گذشته بالاخره به کاربردی‌ترین حالت خود درآمده به طوری که از سال ۸۶ تا کنون مشکلات حادی نداشته است.

بر اساس گفته یکی از خادمان فعال واحد صوت حسینیه اعظم، سیستم صوت حسینیه اعظم در روز عزاداری با سازماندهی ویژه اداره می‌شود به طوری که هر بخش مسئول خاص خود را دارد.

مسئول صوت حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مسئولان واحد صوت همه ساله از متخصصان برای همکاری و تبادل نظر دعوت به عمل آورده و از نظریات کار‌شناسی آن‌ها استفاده می‌کنند، اضافه می‌کند، در حال حاضر سیستم صوتی این حسینیه در روز حرکت دسته عزاداری از چهار ردیف بلندگوی موازی در هر مسیر به طور همزمان و آمپرفایرهای پرقدرت مختلف استفاده می‌کند.

حسام الدین فیاضی ادامه می‌دهد: سیستم‌های موازی صوتی به هنگام حرکت دسته عزاداری برای پیشگیری از مشکلات پیش‌بینی نشده طراحی شده به طوری که با قطع احتمالی یک خط سایر قسمت‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

بر اساس گفته مسئول صورت حسینیه اعظم زنجان تعداد خادمان درگیر در بخش صوت حسینیه اعظم زنجان در روز حرکت دسته حدود ۲۵۰ نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز