خبرگزاری کار ایران

قیمت پروفیل سبک وابسته به ارزیابی بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۱۸

در اقتصاد بین الملل پروفیل سبک یکی از محصولات مهم در سبد خرید کشورهای در حال توسعه قرار گرفته و در بازی بازار استراتژی منطقه، قیمت پروفیل صادراتی به شدت وارد کارزار رقابت گونه ای در میان کشورهای صاحب تکنولوژی تولید فولاد سبک گردیده است.

رفتار رقابتی کشورها در دوران معاصر در حوزه اقتصادی و رشد کشور، موجب شده تا شکل جدیدی از بررسی ها جهت شناخت بازار های فرامرزی مورد نیاز قرار گیرد.

ارزیابی بازرهای هدف جهت تولید پروفیل سبک نیاز به شناخت بازار داخل و بازار صادراتی با رفتاری هوشمندانه و علمی دارد. این بررسی ها رابطه ﺑﯿﻦ ﺧﺮﯾﺪار و ﻓﺮوﺷﻨﺪه را ﺑﻬﺒﻮد میﺑﺨﺸﺪ و ﻓﺮﺻﺘﯽ را ﺑﺮای اﯾﺠﺎد ﯾﮏ ارﺗﺒﺎط دوطرفه ﺳﻮدآور، به‌ویژه در ﺑﺎزارﻫﺎی ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽسازد. کسب رتبه در تجارت محصولات فلزی و روش ارایه قیمت پروفیل صادراتی یکی از مهمترین مولفه های سبقت در میان تولید کنندگان این صنعت قرار گرفته است.

قیمت پروفیل سبک وابسته به ارزیابی بین المللی

این محصول فلزی در هر کشور بر اساس دو نوع قیمت گذاری، قیمت داخلی و قیمت صادراتی بررسی میشود. این نوع قیمت گذاری به صورت مستقل و درحوزه قوطی سبک فلزی که محرک تولید محصولات مختلف صنعتی و کاربردی در اقتصاد کشور ها است بررسی و تعیین می گردد.

ایجاد بازار مصرف و کنترل چرخه تامین جهت تولید پروفیل سبک یکی دیگر از مولفه های تجارت بین الملل در این صنعت می باشد. این نوع محصول از ورق روغنی تولید می شود و با نگاهی تخصصی در درجه اول هر کشور برای چرخه تامین تولید قوطی سبک می بایست در تامین کارخانه ها مواد اولیه را در کشور تولید و توانایی تامین مصرف کنندگان را دارا باشد.

پروفیل سبک

پروفیل سبک در دایره تامین، تولید و فروش حال چه در بازار داخل و چه در بازار صادراتی نیاز به تحقیق گسترده بازارهای هدف و ایجاد برنامه های قابل اجرا بر بستر علم بروز دنیا و استفاده از الگوریتم های کنش گرا قیمت پروفیل صادراتی و در کنارهم قرار دادن امارهای به دست آمده از مراجع ذی ربط گمرک و صادرات کالا و سازمان های صنعت محور هر کشور استوار خواهد بود.

کشورهای در حال توسعه و صاحب صنعت فولادسازی همواره در راهی برای جلو گیری از خام فروشی مواد اولیه فولادی خود بوده اند و برای این مهم با استفاده از الگوهای مناسب بازارسازی محصولات تولیدشده فولاد خام را محرک تولید دیگر محصولات آهنی کرده و با ایجاد کارخانه های وابسته به صنایع بالا دستی بازار فروش مواد اولیه فولاد را در داخل کشور ایجاد  کرده اند .

حمایت از کارخانه تولید پروفیل سبک

رشد اقتصادی به تعبیر ساده عبارت است از افزایش تولید یک کشور در یک سال خاص در مقایسه با مقدار آن در سال پایه

محصولات سبک فلزی مانند ورق روغنی، که تولید قوطی سبک اولین بازار مصرف این نوع ورق شناخته می شود، از ورق گرم که جزو مواد اولیه تولید ورقهای فولادی می باشد پس از عملیات ریورز و کشش به ورق سرد تبدیل میگردد. حمایت از تولیدکننده پروفیل سبک و کمک به رشد کارخانه های این صنعت به حفظ مواد اولیه خام  و نگهداشتن منابع طبیعی در کشور کمک کرده و باعث جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه آهنی در هر کشور کمک بسزایی میکند.

قیمت پروفیل صادارتی در این چرخه به راحتی در سطح مناسب و رقابت پذیری قرار میگیرد و سبب پویایی در صادرات و تنوع در قیمت میشود. تولید محصولات با کیفیت در این حوزه اولین گام برای بازاریابی و برندیگ در میان رقبا خواهد بود و در کنار این راهکارهای مارکتینگی محصولات آهنی سبک به دلیل نوع مصرف می بایست قابلیت های تولید محصولات را مرتفع سازند. پروفیل سبک درصنایع گوناگون استفاده می شود و قابلیت های زیادی مانند خم پذیری و کشش، رنگ پذیری و آبکاری شدن، سطح صاف و سیقلی و جوش القایی صحیح و بدون گل جوش اضافه از مشخصه های تولید با کیفیت و استاندارد این مقطع فولادی می باشد.

قیمت پروفیل سبک وابسته به ارزیابی بین المللی

اصل حمایت از مشتری داخلی و صادراتی

شاید با دیدن تجهیزات یک کارخانه متوجه سرمایه های فیزیکی آن شوید ولی این ماشین آلات سرمایه اصلی نیست، سرمایه اصلی یک کارخانه یا شرکت مشتریان آن هستند. تا محصولات شما خریداری نداشته باشد تجهیزات و پرسنل شما منجر به تولید سود و سرمایه نمیشوند. کشور ترکیه در زمینه تولید فولاد و بخصوص پروفیل سبک قبل از تولید محصولات خود را می فروشد!

 این بدین معنی می باشد که قبل از تولید به دنبال بازار فروش محصولات خود است و با توجه به سفارشات و با مدیریت در کنترل ریسک تولید محصولات فلزی خود را بنا به درخواست مشتریان خود در خطوط تولید کارخانجات آماده تحویل میکند که این روش سبب کاهش هزینه های سربار تولید، کنترل شیفت های کارکنان و صرفه جویی از هزینه های حقوق باعث ایجاد قیمت پروفیل صادراتی در سطح مطلوب شده است.

بازرگانی پرشین آیرون تولید کننده و صادر کننده لوله و پروفیل  جهت اعتماد بیشتر مشتریان خود ابتدا مفتخر به کسب نماد اعتماد الکترونیک از سازمان  توسعه تجارت الکترونیک  گردیده است و در راستای حمایت از تولید کنندگان، پروفیل سبک تولیدی خود را به قیمت درب کارخانه، قیمت گذاری میکند.

این مجموعه جهت کاهش هزینه های حمل و نقل ، محصولات خود را با قیمت مناسب و  زیر قیمت باربری مصوب تهران برای خریدارن محترم حمل میکند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز