خبرگزاری کار ایران

قیمت تفریحات دریایی در جزیره کیش یک هشتم دیگر کشورها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۰۸

مدیر کلوپ آتلانتیس گفت: قیمت تفریحات دریایی در جزیره کیش یک هشتم دیگرکشورها است تا همه گردشگران بتوانند از خدمات تفریحی ارائه شده استفاده کنند.

محمدرضا مجد مدیرکلوپ آتلانتیس در جزیره کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ با اشاره به رونق ورود مسافران و گردشگران به جزیره کیش گفت:‌ دغدغه اصلی ما در حال حاضر رعایت پروتکلها، جلوگیری از شیوع کرونا و تغییر رنگبندی است تا مسافران بتوانند پس از 2 سال به تفریح خود بپردازند.

وی درخصوص به روزرسانی دستگاههای خدمات تفریحی دریایی نیز گفت: این امر مستلزم صرف هزینه‌های زیاد است که با وضعیت دلار و ارزش افزوده این امکان برای بسیاری از کلوپ داران ممکن نیست از طرف دیگر ما نمی‌توانیم قیمتها را افزایش دهیم چرا که گردشگران و مردم از پرداخت آن ناتوان هستند، تلاش ما بر این است تا همه گردشگران بتوانند از این خدمات تفریحی استفاده کنند.

مجد با بیان اینکه قیمت تفریحات دریایی در جزیره کیش یک هشتم دیگرکشورها است،‌ گفت: این اتفاق علی‌رغم معایبی که دارد موجب می‌شود که گردشگران کشورهای همسایه برای استفاده از این خدمات تفریحی دریایی به جزیره سفر کنند.

مدیرکلوپ آتلانتیس درخصوص ایمنی و استاندارد دستگاه‌های موجود نیز گفت: به دلیل آنکه ارائه خدمات دریایی پروتکلهای مخصوص خود را دارد،‌ دستگاههای مورد استفاده در این تفریحات از استانداردهای لازم برخوردارند، همچنین همواره توسط جامعه کلوپ داران کیش،‌ امور دریایی کیش و موسسه ورزش مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرند تا ایمنی لازم را داشته باشند. اما درخصوص بروزرسانی دستگاه‎ها به دلیل هزینه بالایی که این بروزرسانی‌ها دارد اغلب کلوپ‌داران توانایی پرداخت هزینه‌های بالای این بروزرسانی را ندارند اما توجه داشته باشید که برخی از دستگاهها عمر محدودی دارند و نیاز به تعویض و یا بروزرسانی در آنها وجود دارد و کلوپ‌داران سعی می‌کنند تا این موراد رعایت شود تا ایمنی تفریحات حفظ گردد.

وی وجود واسطه‌ها را از چالشهای اصلی کلوپ‌داران نام برد و گفت: این مسئله از دغدغه‌ها و چالشهای قدیمی در کیش است، به دلیل آنکه نوع فعالیت واسطه‌ها برروی میزان درصد بیشتر است و آنکه مشتری بیشتری داشته باشد درصد بیشتری جذب می‌گیرد. بنابراین آنها برای رسیدن به پول بیشتر و درصد بالاتر خدمات باکیفیت پایین‌تری عرضه می‌کنند. بنابراین نیاز است که آژانسهای گردشگری و سازمان منطقه آزاد این مسئله را بررسی و ساماندهی کنند تا مشتریان و گردشگران خود انتخاب کنند تا از کدام کلوپ تفریحی خدمات دریافت کنند.

مجد در پایان گفت: از طرف دیگر به دلیل آنکه مجموعه داران کیش نمی‌توانند نرخ بیشتری از مسافران دریافت کنند بنابراین ترجیح می‌دهند کمتر کار کنند تا هزینه‌هایشان کاهش یابد اما شخصی که از دغدغه‌ها اطلاعی ندارد وارد بازار می‌شود و نظم بازار را به هم می‌ریزد و پس از مدتی ورشکسته شده و از دور رقابتی خارج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز