خبرگزاری کار ایران

محمدی: هوادار بازیکن محور نیست/ پیشنهاداتی داشته‌ام اما هوادار می‌مانم/ آقارضا فراتر از یک مربی من را حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۸۳

بازیکن تیم هوادار گفت: آقا رضا در مورد پیشنهاداتی که داشتم به من گفتند و من جویا نشدم که چه تیمی بوده است. دوستدارم با ایشان کار کنم و باعث افتخارم است کنارشان شاگردی کنم.

محمدجواد محمدی بازیکن جوان تیم هوادار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیمش در نیم فصل اول اظهار کرد: با توجه به اولین سال حضور در لیگ برتر نیم فصل نسبتا خوبی را پشت سرگذاشتیم، ما از لحاظ امتیازی به حقمان نرسیدیم اما از لحاظ کیفیت بازی مقابل خیلی از تیم های مطرح و مدعی لیگ برتر خوب ظاهر شدیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم. تیم ما چه از لحاظ آمار و چه از نظر فنی شرایط خوبی داشت و باید بگویم جدا از اولین تجربه تیم در لیگ خیلی از بازیکنان اولین تجربه حضور در لیگ برتر را داشتند. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: یک سری جاها با کمترین اختلاف نتیجه را واگذار کردیم که فکر می‌کنم عدم تجربه کافی یکی از علت‌هایش بوده و در نیم فصل دوم قطعاً این موضوع پیش نمی‌آید و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را تقویت و به نقاط قوت تبدیل کنیم. امیدوار به جایگاه بهتری صعود کنیم و شاهد کسب نتایج خوبی در نیم فصل دوم باشیم.

محمدی درباره لغو بازی مقابل استقلال بیان کرد: تاریخ اولیه بازی 8 روز بعد از بازی با صنعت نفت آبادان بود و تمرینات خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم که مطمئناً اگر آن بازی برگزار می‌شد نتیجه خیلی خوبی را می‌توانستیم بگیریم و با توجه به انگیزه بالای کادر فنی و همه‌ی بازیکنان قطعاً نتیجه خوبی را رقم می‌زدیم. ما تابحال ندیده بودیم انقدر با انگیزه و با انرژی یک هفته تمام کل بچه ها تمرینات فشرده و با انرژی بالایی را پشت سر بگذارند. باخت مقابل صنعت نفت آبادان و تمرکز و هدف گذاری برای کسب امتیاز مقابل استقلال را چند برابر کرد. متاسفانه بازی لغو شد و نتوانستیم بازی کنیم.

مهاجم تیم هوادار د رادامه افزود: تیم ما اول فصل با بد شانسی زیادی مواجه شد گاهی دروازه خالی را گل نمی‌کردیم و از آن سو گل‌های بدی را دریافت کردیم. گل شروین بزرگ هم در بازی با صنعت نفت آبادان یک گل عجیب و استثنائی بود که خیلی کم پیش می‌آید.

او درباره کار با رضا عنایتی و تجربه حضور و درخشش در لیگ برتر گفت: نیم فصل خوبی را درکل داشتم. باید بگویم مدیون آقا رضا هستم چرا که ایشان اگر نبودند شاید حالا حالاها به فوتبال ایران معرفی نمی‌شدم. ایشان از لیگ یک من را آوردند از تیم رایکا بابل به هوادار آوردند و تغییر پست دادم، من پست اصلی‌ام  وینگر بود که در حال حاظر فوروارد بازی می‌کنم  خدارا شکر خیلی چیزها یاد گرفته‌ام و از آقای عنایت و کادرفنی‌شان تجربه زیادی کسب کرده‌ام که از آنها تشکر می‌کنم.

محمدی درباره تغییرات نیم فصل تیمش و جدایی چهار نفر از بازیکنان گفت: تیم هوادار بازیکن محور نیست و اگر من نباشم و یا دیگری تاثیر آنچنانی نخواهد داشت. تیم ما فوتبال بازی می‌کند و اینطور نیست که یک نفر در زمین همه کار را انجام دهد. فوتبال یک ورزش تیمی است و تیم هوادار خیلی تاکیدش بر بازیکن محور نبودن است. برای دوستانم که از تیم رفته‌اند آرزوی موفقیت و درخشش بیشتر دارم و قلبا دوستشان دارم و فوتبال حرفه‌ای همین است.

او در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به پیشنهاداتی که در نیم فصل داشت بیان کرد: خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم. آقا رضا یک سری چیزهایی در مورد پیشنهاداتی که داشتم به من گفتند و من خیلی جویا نشدم که چه تیمی بود، چراکه دوست‌دارم با ایشان کار کنم و باعث افتخارم است کنارشان شاگردی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز