خبرگزاری کار ایران

روح‌اله باقری: استقلال با اختلاف یک گل برنده دربی است/ به تیم هوادار نگاه لیگ یکی نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۴۸

مهاجم تیم هوادار درباره پیش بینی دربی و همچنین عملکرد تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روح‌اله باقری بازیکن تیم هوادار درباره پیش بینی  دربی میان استقلال، پرسپولیس و همچنین عملکرد تیمش صحبت کرد.

باقری در واکنش به نتیجه دربی امروز میان دوتیم استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم دربی امروز 2 بریک یا 3 بر یک به نفع استقلال تمام می‌شود. به دور از تعصب پیش بینی ام این است که استقلال برنده دربی امروز می‌شود.

بازیکن تیم هوادار درباره نتایج اخیر تیمش گفت: تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشته و در بازی های اخیرمان موقعیت های زیادی برای گلزنی داشته‌‌ایم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. ما در همه‌ی بازی‌ها هم موقعیت زیادی  داشتیم و هم تیم‌مان خیلی خوب بازی کرده ولی گاهی با بد شانسی مواجه می‌شویم و گاهی با عدم تمرکز کافی نتایج دلخواه کسب نمی‌شود.

او در ادامه به اعتراضات داوری تیمش در چند بازی اخیر گفت: خیلی صحنه‌ها را به نفع‌مان سوت نزدند و کل حرف من با سازمان لیگ، همه‌ی داورهاست که همه از رفیق‌هایمان هستند از آنها می‌خواهم به تیم هوادار نگاه لیگ یکی نداشته باشند، که گاهی خیلی علنی بیان کردند این موضوع را و خیلی جای تاسف دارد.

وی در ادامه بیان کرد: شما اگر موقعیت‌های تیم ما را مقابل آلومینیوم اراک تماشا کنید میبینید که چقدر خوب هوادار مقابل تیم صدر نشین جدول بازی کرد و تیمی که توانست پرسپولیس و سایر تیم هارا ببرد مقابل هوادار به تساوی رضایت داد. ما موقعیت زیادی برای برد مقابل آلومینیوم داشتیم که متاسفانه به گل ختم نشد وگرنه تیم برتر میدان بودیم.

باقری در باره عملکرد تیم‌شان در ادامه فصل گفت: در ادامه قطعا هوادار حرف‌های زیادی برای گفتن دار و تمام تلاش و توانمان را می‌گذاریم تا نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم. تاکنون عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم و فقط در نتیجه کمی بدشانس بوده‌ایم. تقاضای من این است که به تیم هوادار نگاه لیگ یکی نداشته باشند، این تیم در آینده نشان می‌دهد جایگاه اصلی‌اش را و قطعا تک رقمی خواهد شد در جدول لیگ برتر.

او در ادامه افزود: این هفته آقا رضا خیلی خوب برروی تمرکز و روحیه بچه‌ها کار کردن در کنار برنامه‌های تمرینی انشالله که نتیجه را هم به مرور زمان در بازی‌ها به نفع خودمان تغییر می‌دهیم.

بازیکن هوادار درخصوص کسب امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما تمام بازی‌ها را برای برد می‌رویم و این بازی برای‌مان 6 امتیازی و شاید هم 9 امتیازی محسوب می‌شود مطمئن باشید همه‌ی بچه ها با تمام توان می‌جنگند تا پیروز میدان شویم و برای کسب امتیاز حساس این بازی با تمام توان می‌جنگیم و تمام تمرکزمان فقط روی پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان است. 

مهاجم تیم هوادار درباره تجربه کار با رضا عنایتی گفت: من و آقارضا در سال اول حضور پدیده در لیگ برتر هم تیمی بودیم زوج هم بودیم، خیلی باهم رفیق هستیم و خارج از فوتبال دوستی خوبی باهم داریم. ایشان مهاجم بودند و من هم مهاجم بودم و خیلی به من کمک کردند و مثل یک برادر بزرگ‌تر دوست دارم هرچه در توان دارم برایش بگذارم در زمین بازی چراکه شایسته بهترین نتایج است امیدوارم خیلی زود به جایگاهش برسد. زمانی که در زمین با هم بودیم همیشه هوایم را داشت و خیلی راهنمایی می‌کرد و در حین بازی خیلی حواسش به من بود. خیلی سخت است یک بازیکن هم حواسش به بازی باشد و هم تمرکز این که کسای دیگر را همراهی کند اما خیلی خوب از عهده اینکار برمی‌آمد که نشان دهنده این است که تمرکز بالایی د ارد. کار کردن با ایشان شیرین است، مثل رفاقت می‌ماند امیدوارم بتوانم زحمات گذشته‌اش را جبران کنم و شاهد موفقیتش در تیم باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز