خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین سرپرست خانواده در ایوان انتظار

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۸۶

نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانوار با عنوان "کوثر حیات" در ایوان انتظار ایستگاه حضرت ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،‌ مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین سرپرست خانواده با حضور مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد و  مهدی شایسته اصل ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به‌تمامی بانوان ایران‌زمین و تمامی مادران و زنانی که از مترو برای تردد و عبور مرورشان در پایتخت استفاده می‌کنند، گفت: به مناسبت این میلاد فرخنده برنامه‌های متنوعی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت در دست اقدام قرار دادیم که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه کوثر حیات بود. در این نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای بانوان کارآفرین با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو، کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بانوان شهرداری تهران در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۲۲ غرفه این نمایشگاه انواع صنایع‌دستی، لباس، کیف، وسایل تزئینی و آثار هنری و حجمی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه تولیدات خانگی و دستاوردهای بانوان کارآفرین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت ده روز از ۳ تا ۱۳ بهمن‌ماه از ساعت ۸ تا ۲۰ برپا است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات و تولیدات خانگی است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با معاونت پشتیبانی و واحد درآمدزایی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برای گرفتن غرفه و عرضه محصولات در طول سال اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز