خبرگزاری کار ایران

الهامی:‌ از اهمیت بازی با فجر آگاه هستیم / دیگر تیمی از قبل بازنده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۸۱۳

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد رویارویی با فجرسپاسی شیراز در هفته شانزدهم صحبت کرد.

به گارش ایلنا، ساکت الهامی درمورد دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: ولادت حضرت زهرا را تبریک می‌گویم، هم‌چنین روز زن و روز مادر را به تمام زنان و مادران سرزمینم تبریک عرض می‌کنم؛ درباره بازی فردا درست است که اولین بازی از نیم‌فصل دوم بوده اما در اصل آخرین بازی در نیم فصل اول است. دو تیم با انگیزه‌های متفاوتی رودرروی هم قرار می‌گیرند و انگیزه مضاعفی برای کسب 3 امتیاز دارند.

سرمربی نساجی ادامه داد: برداشت ما این است که بازی بسیار سختی خواهد بود، چه از نظر فیزیکی چالش‌برانگیز خواهد بود و هم به دلیل شرایطی که زمین مسابقه دارد؛ هر دو تیم جزو آن تیم‌هایی هستند که از شرایط زمین صدمه خوردند. بازی‌ها طوری شده است که تمام تیم‌ها این شرایط را دارند که می‌توانند همدیگر را ببرند و امتیاز بگیرند. دیگر تیمی از قبل بازنده نیست و شرایط به گونه‌ای است که همه برای امتیاز گرفتن بازی می‌کنند.

ساکت الهامی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: مخصوصا تیم‌هایی که در میانه‌های جدول و نیمه پایینی جدول هستند، امتیاز گرفتن از آن‌ها سخت شده است؛ بچه‌های ما قطعا باید به تیم خوب فجرسپاسی احترام بگذارند، فجرسپاسی جزو تیم‌هایی است که کیفیت فوتبالش با جایگاهش در جدول کاملا متفاوت است و آن‌ها دور رفت هم ما را اذیت کردند. این تیم جزو تیم‌های خوب لیگ است و مطمئنم که جایگاهی که این تیم در پایان فصل خواهد داشت، به مراتب متفاوت از الان خواهد بود.

سرمربی نساجی درباره شرایط تیمش توضیح داد: ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم، می‌دانیم که شرایط جدول چگونه است و نقطه متفاوتی که ما با فجر داریم، استراحتی است که آن‌ها بیشتر از ما داشتند؛ آن‌ها 4-5 روز بیشتر از ما استراحت کردند و فردا آماده‌تر وارد زمین می‌شوند و امکان دارد شرایط‌شان از ما بهتر باشد اما بچه‌های ما می‌دانند که فردا امتیازش چقدر مهم است و می‌تواند چه جایگاهی برای ما در ادامه راه ترسیم کند.

الهامی ادامه داد: انشالله بتوانیم فردا اول بازی خوب و باکیفیت داشته باشیم و بعد از آن انشالله تیمی که بهتر بتواند بازی کند، برنده مسابقه شود.

ساکت الهامی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: درباره مصدومان تیمم نمی‌توانم صحبت کنم، درباره آن‌هایی که هستند می‌توانم صحبت کنم؛ درباره محرومان هم اکبر صادقی محروم است که بچه‌های خوبی برای جایگزینی او داریم. ما 25 نفریم و همه باهم در کنار هم هستیم و هر کسی که بازی می‌کند امیدوارم بتواند اول برای خودش و سپس تیمش مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز