خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد؛

آب‌رسانی به 17 روستا در شهرستان سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۹۱۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 17 روستای شهرستان سلطانیه و شهرستانهای ابهر، خرمدره از طریق سرمایه گذاری شرکت "جی تی آی" و مشارکت اهالی و کمک های فنی و اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان، آبرسانی می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرا شده و و شامل: احداث خط انتقال، اجرای شبکه توزیع، احداث مخزن ذخیره آب و نصب سامانه های گند زدایی است.

جزء قاسمی، افزود: با اجرای این 17 طرح در روستاهای شهرستان سلطانیه، زیرساخت های آبرسانی برای جمعیتی افزون بر 9 هزار نفر در این شهرستان تقویت می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: از این تعداد روستا، 6 روستا تحت پوشش و 11 روستا غیر تحت پوشش می باشند که در 4 روستا نسبت به رفع مشکل کمبود آب اقدام شده و در سایر روستاها نیز عملیات اجرایی در دستور کار می باشد.

جزءقاسمی بیان داشت: این طرح ها با هدف کاهش حوادث شبکه توزیع و به تبع آن آبرسانی پایدار و کاهش هدر رفت آب انجام می شود که شامل 36 کیلومتر لوله گذاری و اصلاح شبکه فرسوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی در شهرستان سلطانیه در روستاهای اولنگ، اسدآباد، سبزدرق، طهماسب آباد، قیاسیه، کنگه، ونونان، المکی، خرمدرق، چپ دره، آقزوج، برنقور، بوجی، پرنگین، خیرآباد، ساریجالو و نادرآباد اجرا می شود.

شهرستان سلطانیه در فاصله 36 کیلومتری از زنجان قرار داشته و 30 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز