خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم { قسمت 9 خاتون } کامل بدون سانسور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۰۰۳

دانلود قسمت 9 نهم سریال خاتون کامل و قانونی بدون سانسور غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم ۹ با کیفیت عالی بپردازید.

سریال خاتون ساخته تینا پاکروان که داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.. را روایت می کند در ادامه می توانید به دانلود قسمت 9 سریال خاتون بپردازید.

  • نام سریال خاتون
  • قسمت: 9 نهم
  • کارگردان: تینا پاکروان
  • زمان انتشار: دوشنبه 06 دی 1400
  • ژانر: درام، تاریخی، عاشقانه
  • تهیه کننده: علی اسدزاده
  • بازیگران: نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی و …

 

داستان سریال خاتون قسمت 9

اشغال بر خاتون و تمام روشنی های تهران سایه افکنده و خاتون در وطن خویش غریب …

برای دانلود سریال خاتون قسمت 9 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال خاتون

دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم { قسمت 9 خاتون } کامل بدون سانسور

 

درباره سریال خاتون قسمت ۹

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است. لینک های دانلود قسمت 9 خاتون بالا تقدیم شما شد.

دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم { قسمت 9 خاتون } کامل بدون سانسور

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

دانلود قسمت 11 سریال نیسان آبی

دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم { قسمت 9 خاتون } کامل بدون سانسور

درباره سریال جزیره

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

برای دانلود سریال جزیره قسمت 10 دهم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 10 سریال جزیره

 

امیدوارم از تماشا و دانلود سریال خاتون قسمت 9 نهم رضایت داشته باشید. / مجاز دانلود

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز