خبرگزاری کار ایران

معاون کاهش تقاضا ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد؛

آموزش مهارت‌های مقابله‌ای اعتیاد برای ۲۵۰۰ مدرسه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۹

بر اساس این طرح، کار‌شناسان حوزه اعتیاد به این مدارس مراجعه کرده، جلسات آموزشی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.

ایلنا: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: طرح آموزش مهارت‌های مقابله‌ای در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ بابک دین‌پرست در این رابطه افزود: این طرح در مقطع متوسطه اول دولتی(راهنمایی) با اولویت مناطق در معرض خطر و آسیب‌پذیر استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آموزش مهارت‌های مقابله‌ای در راستای پیشگیری اولیه از اعتیاد دانش‌آموزان اجرا می‌شود، اظهار داشت: بر اساس این طرح، کار‌شناسان حوزه اعتیاد به این مدارس مراجعه کرده، جلسات آموزشی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند.

دین پرست با بیان اینکه بر اساس سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد ۲۲ دستگاه موظف شده‌اند ۴۰ درصد جمعیت سالم کشور را آموزش دهند، گفت: ارائه خدمات پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی از طریق اجرای برنامه‌های مدارس مروج سلامت، گنجاندن مطالب مناسب، ارائه راه‌های پیشگیری در کتاب‌های درسی و ارتقای برنامه‌های جایگزین با هدف ترویج تحرک و نشاط اجتماعی از جمله اقدامات فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر برای نوجوانان بوده که اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز