خبرگزاری کار ایران

رقابت حساس مبارز ایرانی در رینگ بوکس برناکل

گودری: به دنبال پیروزی در این مبارزه سخت هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۶۹

با اعلام سازمان برناکل، رضا گودری رزمی کار مطرح ایرانی مقیم تایلند بزودی در یکی از دو رویداد اصلی این سازمان مبارزه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات که روز ۲۷ آذرماه سال جاری به میزبانی هتل رویال کلیف شهر پاتایا تایلند انجام می شود، گودری در دسته وزنی نیمه سنگین و در مبارزه اصلی این رویداد به مصاف سیریمونگکل سینگماناساک تایلندی می رود‌.

این مسابقه در حالی انجام می شود که در کارنامه قهرمان تایلندی، ۶ عنوان قهرمانی شورای جهانی بوکس حرفه ای ، ۳ عنوان قهرمانی اتحادیه جهانی بوکس  و ۷ عنوان قهرمانی شورای بوکس آسیا به چشم می خورد‌.

مارک ابوت، آنالیزور سازمان بوکس برناکل  پیش بینی کرده که این رقابت به دلیل سبک متفاوت هر دو مبارز، قطعا از جذابیت و حساسیت زیادی  برخوردار خواهد بود.

گودری در مورد این مسابقه اظهار داشت: پس از گذشت حدود ۱۴ ماه در استایلی متفاوت و حرفه ای بدون دستکش  به روی رینگ بوکس می روم. در این مدت مشغول تمرینات موی تای و جوجیتسو بودم؛ اما از دو هفته پیش که این مبارزه تایید شد، تمام تمرکز خود را روی بوکس گذاشتم.

وی افزود: در حال حاضر زیر نظر مهدی زاتوت و جرج بشفرد دو تن از مربیان باسابقه رشته بوکس به صورت اختصاصی تمرین کرده و به دنبال کسب بهترین نتیجه مطلوب در این مبارزه هستم.

گودری سپس با اشاره به سوابق قهرمانی بوکسور تایلندی، عنوان کرد: سیریمونکگول جزو نفرات شماره یک بوکس جهان و تایلند به شمار می شود. ۹۷ برد با ۶۲ ناک اوت و تنها ۵ باخت را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این، وی در ۸ وزن مختلف مبارزه کرده و در ۵ وزن به دفعات عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده است.

او در پایان تاکید کرد: این مبارزه با وجود حساسیت و سنگینی زیاد، یک شانس بزرگ نیز محسوب می شود.  سازمان برناکل و تیم هماهنگ کننده " کمپ معتبر "ونوم" به من اعتماد کردند و باید پاسخ این اعتماد را به شایستگی بدهم. انشالله با تمام توان روی رینگ ظاهر می شوم و برای شادی دل هم وطنانم، با توکل به خدا از این میدان نیز پیروز بیرون خواهم آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز