خبرگزاری کار ایران

میلگرد بستر | لیست قیمت میلگرد بستر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۸۴

شما می توانید از طریق سایت فایف به صورت اینترنتی اقدام به اطلاع از قیمت میلگرد بستر و خرید آن نمایید و خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد.

میلگرد بستر یکی از مصالح ساختمان سازی است که از نقش مهمی برخوردا است و اهمیت زیادی در کار دارد به همین علت مهم است که فرد خریدار از ویژگی ها و نکات مد نظر میلگرد بستر مطلع باشد. همچنین اینکه میلگرد بستر را از کجا خریداری کنیم نیز، اهمیت بالایی دارد. گروه صنعتی فایف، با تجهیزات مدرن و کادری متخصص و کار آزموده، بنا دارد تا با سعی و تلاش همه جانبه، گستره تولیدات خود را با بالاترین استانداردهای بین المللی به مصرف کننده های داخلی و متعاقب آن، به بازارهای جهانی ارائه کند.

شما می توانید از طریق سایت فایف به صورت اینترنتی اقدام به اطلاع از قیمت میلگرد بستر و خرید آن نمایید و خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد. تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در سایت فایف قرار داده شده و در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر نیز، می توانید از کارشناسان فنی فایف بپرسید. میلگردها انواع مختلفی دارند و بر حسب کاربرد و ویژگی های متفاوت، در حوزه ساخت و ساز یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. میلگرد بستر هم نوعی میلگرد است که برای مقاوم سازی ساختمان ها استفاده می شود تا ساختمان کمترین آسیب را در برابر اتفاقاتی مانند زلزله داشته باشد.

در سال 1813 برای اولین بار از میلگرد بستر استفاده شد. در این سال، اروپائیان برای مقاوم سازی ساختمان از این نوع میلگرد استفاده کردند. بعد از آن در سال 1950 استفاده از این محصول بین افراد رایج شد. نکته مهم این است که از سال 1392 استفاده از میلگرد بستر در کشور ما رایج شد و این باعث شد که ساختمان ها از آن تاریخ به بعد، مقاومت بیشتری داشته باشند.

میلگرد بستر | لیست قیمت میلگرد بستر

همه چیز درباره میلگرد بستر

یشترین آسیبی که در اثر زلزله به یک ساختمان وارد می شود، به سقف ها و دیوارهاست. به همین علت مهندسان و کارشناس های متخصص در این زمینه بر آن شدند تا روشی برای مقاوم سازی سقف ها، دیوارها و امنیت بیشتر ساختمان ایجاد کنند که در عین حال مقاوم باشد و  کاملا مهندسی و مطمئن باشد. اینجا بود که میلگرد بستر به میان آمد. برای امنیت سقف و دیوارها باید به فکر راه حلی بود تا هزینه ها را کاهش داد. استفاده از میلگرد بستر، یکی از مهم ترین مواردی است که علاوه بر مقاوم سازی بیشتر، مقرون به صرفه است.

گروه صنعتی فایف با بهره گیری از مهندسان متبحر و با توجه به استانداردهای بین المللی و داخلی کشور، اقدام به تولید میلگرد بستر می کند. این میلگرد بسترها از آنجا که تولیدی خود تیم فایف است، به قیمت کارخانه است و جوهای مختلف در بازار بر قیمت آن بی تاثیر است؛ به همین دلیل علاوه بر کیفیت مناسب، دارای قیمت مناسب تر نسبت به بازار است.

در تعریف میلگرد بستر باید بگوییم که به چیدمان میلگرد به دو صورت افقی و عمودی در دیوار یا داخل تیرچه بلوک، میلگرد بستر گفته می شود. از مهم ترین مزایای میلگرد بستر می توان به بهتر شدن شکل گیری دیوار، عدم نیاز به تزریق دوغاب، متصل کردن دیوارهای دولایه به هم و به وجود آمدن اتصال مکانیکی برای نمای بنایی اشاره کرد.

میلگرد بستر | لیست قیمت میلگرد بستر

عوامل موثر بر قیمت میلگرد بستر

میلگرد بستر از مهم ترین تجهیزات در صنعت ساختمان سازی و عمرانی است و به همین علت قیمت این محصول برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است. در واقع میلگردهایی که در داخل کشور تولید می شوند طبق استانداردهای داخلی ساخته می شود و مهم ترین معیار در ساخت آن ها عاج و سایز میلگرد است. میلگردها انواع مختلفی دارند به طور کلی این محصول در دو نوع عاج دار و ساده بوده، علاوه بر این به گریدهای مختلفی شامل  A1، A2، A3  و A4 هم تقسیم می شود. این دسته بندی برای کمک به ساختمان سازان و معماران است تا بتوانند هر کدام از این انواع را بر اساس نیاز خود انتخاب و استفاده کنند.

هنگام خرید میلگرد بستر هم مانند دیگر مصالح قیمت آن مهم است و همینطور ضروری است که فرد بداند چه عواملی بر قیمت میلگرد بستر تاثیر می گذارد.  همان طور که در بالا اشاره نمودیم میلگردها دارای انواع مختلفی هستند و لذا یکی از عوامل موثر برقیمت میلگرد ها انواع این محصول است. علاوه بر این ضخامت و وزن میلگرد بستر نیز، بر قیمت آن موثر است.

البته دلایل بیشتری نیز برای افزایش قیمت این محصول وجود دارد که از جمله آن می توان به میزان عرضه و تقاضا، نرخ دلار، قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این محصول و شاخص بورس اشاره نمود.در واقع هر کدام از این عوامل به صورت جداگانه بر قیمت این محصول تاثیر می گذارند.

شما می توانید برای سفارش و خرید میلگرد بستر از سایت فایف به صورت اینترنتی اقدام کنید.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز