خبرگزاری کار ایران

نکاتی که همه باید در خصوص چاپ و تبلیغات بدانند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۳۲

چاپ و تبلیغات دو کلمه ای هستند که معمولا کنار هم گفته می شود. بدون شک دلیل آن اهمیت چاپ در تبلیغات است. اگر می خواهید تبلیغات موثری داشته باشید و هزینه ای که برای تبلیغات می­کنید منجر به موفقیت برنامه ها و طرح های بازاریابی و تبلیغات بشود، باید به چاپ با کیفیت اهمیت ویژه ای بدهید. با کوثر پرینت همراه باشید تا شما را با اصول کلی که باید در خصوص صنعت چاپ بدانید، آشنا نماید.

موارد استفاده از افست در صنعت چاپ و تبلیغات

یکی از مهم ترین بخش تبلیغات، طراحی و چاپ ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ و ... است. زمانی که محتوای تبلیغاتی از این دست را آماده می نمایید، یکی از اصلی ترین سوالاتی که با آن مواجه می شوید، نوع چاپ مناسب است. کدام نوع چاپ برای محتوای تبلیغاتی از نوع کاتالوگ، ست اداری و ... مناسب تر است؟ اغلب مدیران تبلیغات و برند سازی و فعالان صنعت چاپ، چاپ افست را به شما پیشنهاد خواهند کرد. چاپ افست یکی از مهم ترین انواع چاپ است که در صنعت چاپ و تبلیغات اهمیت زیادی دارد. این نوع چاپ به دلیل مقرون به صرفه بودن بسیار مورد توجه مدیران تبلیغاتی است. اگر به چاپ به تعداد بالا به ویژه بالای 500 نسخه نیاز دارید، چاپ افست کاملا مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین چاپ افست برای چاپ های 4 رنگ و تعداد بالا از نظر کیفیت و قیمت بدون رقیب است. در این نوع چاپ هیچ نوع محدودیتی در انتخاب کاغذ وجود ندارد. بنابراین برای چاپ کاتالوگ، بروشور، سربرگ و ... که معمولا طراحی هایی چند رنگ دارند و چاپ آنها در تعداد بالا مورد نیاز است، چاپ افست بهترین گزینه خواهد بود. چاپ افست از جمله خدمات تخصصی چاپ است که توسط کوثر پرینت با بهترین کیفیت و قیمت، در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ افست بر روی لینک کلیک کنید.

اصول چاپ بنر در صنعت حرفه ای چاپ و تبلیغات

یکی از مهم ترین اجزای تبلیغاتی هر کسب و کاری، چاپ بنر است. اصول چاپ بنر از مهم ترین مسائلی است که باید در صنعت چاپ و تبلیغات با آن آشنا باشید. بنر یکی از انواع موثر تبلیغات است و به دلیل قیمت مناسب آن، اغلب مدیران کسب و کار ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. برای این که بنر با کیفیتی داشته باشید و بتوانید روی آن به عنوان تبلیغات موثر حساب کنید لازم است به نکاتی توجه کنید که به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

آیا اطلاعات کاملی در رابطه با چاپ بنر دارید؟برای به دست آوردن اطلاعات کامل بر روی لینک کلیک کنید.

-اهمیت توجه به اندازه در چاپ و تبلیغات از طریق بنر

یکی از مهم ترین نکات در چاپ بنر، توجه به اندازه بنر است. بنر باید در اندازه های استاندارد طراحی شده باشد تا به درستی چاپ شود. مجموعه اعدادی مشخصی وجود دارد که اغلب طراحان با این ابعاد آشنا هستند. بسته به نوع طراحی و محلی که قرار است بنر را نصب کنید، اندازه مناسب از میان اندازه های استاندارد انتخاب می شود. بنر باید خوانا بوده و با محل در نظر گرفته شده برای نصب، متناسب باشد.

-اهمیت طراحی حرفه ای و انتخاب رنگ صحیح

از دیگر نکات مهم در چاپ و تبلیغات با بنر،  طراحی حرفه ای و اصولی است. یک طراحی اصولی در چاپ نتیجه بهتری را حاصل می نماید. فونت ها باید خوانا و با اندازه مناسب انتخاب شوند. تصاویر باید کیفیت مناسبی داشته باشند. یکی از مهم ترین نکات در طراحی حرفه ای بنر، انتخاب اصولی رنگ است. رنگ ها باید به نحوی انتخاب شوند که بنر چاپ شده نیز کیفیت مناسب و مشابه طرح دیجیتالی داشته باشد. برای انتخاب رنگ و طراحی، معمولا استفاده از سیستم رنگ CMYK توصیه می شود.

نکاتی که همه باید در خصوص چاپ و تبلیغات بدانند!

-انتخاب پارچه بنر

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در چاپ و تبلیغات با بنر مد نظر داشته باشید، انتخاب پارچه است. امکان چاپ بنر بر روی انواع پارچه وجود دارد. پارچه مناسب بر اساس طرح، رنگ ها و محلی که قرار است بنر را نصب کنید، انتخاب می شود. برای مثال پارچه های براق، برای چاپ بنری که در محل در معرض نور نصب می شود، مناسب نیست.

چاپ بنر با بهترین کیفیت بر روی انواع پارچه ها و در انواع اندازه های استاندارد، در مجموعه کوثر پرینت انجام می شود.

چاپ بوم چیست و چه اهمیتی در صنعت چاپ و تبلیغات دارد؟

 یکی از جذاب ترین انواع چاپ، چاپ بوم است که به دلیل زیبایی و کیفیت بالا در صنعت چاپ و تبلیغات اهمیت ویژه ای دارد. در این نوع چاپ، تصویر بر روی پارچه کنواس چاپ می شود که تار و پود درشتی دارد. تصویر چاپ شده بر روی بوم نصب می شود. بوم ها ابعاد متنوعی دارند و شما می توانید بر اساس دکوراسیون، طرح و نیاز تبلیغاتی خود، ابعاد مناسب را انتخاب کنید.

 اطلاعات بیشتر : چاپ بوم

این محصول شباهت زیادی به آثار رنگ روغن دارد و به همین دلیل برای دکوراسیون بسیار مناسب است. چاپ بوم ها کیفیت و ماندگاری زیادی دارند. از چاپ بوم می توان برای سال های طولانی استفاده نمود. این نوع چاپ برای چاپ عکس بسیار رایج است اما بسیاری از کسب و کارها از این نوع چاپ نیز برای تبلیغات و نمایش محصولات خود استفاده می کنند. برای مثال در صنعت مد و فشن، از این نوع چاپ بسیار استفاده می شود.

نکاتی که همه باید در خصوص چاپ و تبلیغات بدانند!

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز