خبرگزاری کار ایران

روشن: تفکرات مجیدی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند / باید حواسمان به عمق دفاع تیم ملی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۱۵۳

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم باید بازیکنان خارجی با کیفیت را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، حسن روشن پیشکسوت استقلال می‌گوید تیم ملی علیرغم نتیجه به دست آمده در مصاف با کره جنوبی باید به مشکلات در خط دفاعی رسیدگی کند و برای آینده بهتر در این بخش عمل کند.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در فصل جدید باید به سال‌ها ناکامی خود در لیگ برتر پایان داده و به مقامی دست پیدا کند که شایسته نام هواداران باشد. سال‌هاست استقلال به خاطر ضعف‌های مدیریتی و تفکراتی که در وزارت ورزش و جوانان حاکم بود نتوانست به موفقیت برسد، حالا با اتفاقات و تغییراتی که رخ داده به نظر می‌رسد این اشکالات برطرف شده است.

مشکلات مدیریتی هم برطرف شده است؟

مصطفی آجورلو زمان زیادی نیست سکان مدیریت استقلال را بر عهده گرفته و باید به او زمان داد تا بتواند تفکرات مدیریتیش را پیاده کند. فرهاد مجیدی استقلال را به سلیقه خود بسته و نفراتی را که می‌خواست به خدمت گرفته است، به طور حتم تفکرات او در این فصل می تواند آبی‌پوشان را به موفقیت برساند.

از نقل و انتقالات راضی هستید؟

استقلال باید بازیکنان خارجی را به خدمت بگیرد که از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشته و همچون دیاباته از همان هفته‌های ابتدایی خودش را با تیم وفق دهد. استقلال در برخی پست‌ها هنوز با کمبود بازیکن روبروست و باید تقویت شود. در پست‌های هافبک نفوذی و مهاجم، آبی‌پوشان نیاز به بازیکن دارند.

بازی ایران و کره جنوبی را چطور دیدید؟

بازی در نیمه اول زیاد چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم وقتی گل خوردیم تیم ملی فوتبال همیشگی خودش را بازی کرد و دیدیم روند بازی چقدر تغییر کرد. پس از گلی که دریافت کردیم روند بازی تیم تغییر کرد و شاهد تعویض هایی بودیم که باعث شد تیم به جلو کشیده شود، حضور امیدنورافکن باعث شد قدرت تیم بیشتر شود و فشار زیادی روی دروازه کره بیاوریم. البته به نظرم باید از همان ابتدا این فشار را ایجاد می کردیم تا آنها نتوانند به خوبی بازی‌سازی کنند. فراموش نکنیم کره از بابت فوتبال خیلی حرفه ای عمل کرد و از فضاهای پشت دفاع ما خیلی خوب بهره برد و توانست موقعیت های خوبی ایجاد کند. ما یک بازی با تیمی خوب و حرفه ای را مدیریت کردیم هر چند این بازی یک بازی سنگین بود.

با این روند به تیم ملی در آینده هم امیدوار هستید؟

تیم ملی باید روند رو به رشد خود را ادامه داد، اما هر چه جلوتر می رویم تیم ملی دچار افت می شود و این به دلیل آن است که آنالیز خوبی از سوی حریفان در مورد تیم ما در دستور کار قرار می گیرد. در این بازی برابر تیمی بازی کردیم که فراتر از فوتبال قاره آسیا بازی می‌‌کند و نشان دادیم به حق تیم اول قاره آسیا هستیم. در بازی های آینده ما باید حواسمان به عمق دفاع خودمان باشد چرا که تیم های دیگر به دنبال نفوذ از این منطقه هستند و این می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند. با این شرایط و روندی که در پیش گرفته ایم می توانیم راهی جام جهانی شویم و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز