خبرگزاری کار ایران

آشنایی با شهربازی هایلند با خرید بلیط ارزان چارتری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۵۸

شهربازی هایلند  قطعا یکی از تفریحات و سرگرمی های خوب است که گردشگران عاشق ان هستند و لذت بخش است گشت و گذار در شهربازی از تفریحات مورد علاقه همه  است ، شهربازی هایلند کیش این امکان را به شما می دهد تا تفریح های مورد علاقه خود را یکجا انجام بدهید شما می توانید بلیط چارتری را از سایت اس چارتر تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی شهربازی هایلند کیش

این مجموعه در سال 1378 و در زمینی با مساحت 3 هکتار تاسیس شد این مجموعه علاوه بر بازی هایی که دارد  از مجهزترین شهربازی ها است و انواع بازی های مدرن ایرانی و خارجی را دارد تمامی وسایل این شهربازی پیشرفته ترین تجهیزات با اخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد و می توانید حتی با خانواده از این وسایل استفاده کنید.

تجهیزات شهربازی هایلند

سینما هفت بعدی فوق پیشرفته trio_teck کانادا

اولین شبیه ساز پرواز خلبانی باچرخش ۷۲۰درجه در کشور

سینما گیم Hyper Reality

اوج تمرکز و هیجان در لیزر ماز

اتاق ماموریت فرار scape room

اتاق ارواح سرگردان

تمامی وسایل شهربازی از جمله ترامپولین و هندیکس مسابقه ای

دستگاه های بازی شهربازی هایلند

دستگاه های بازی ، شهربازی هایلند دستگاه های رولرکاستر هوایی، رولرکاستر آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلک، تاب بچه، ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما۲۰۰۰، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی می باشد.

قسمت کودک شهربازی هایلند کیش شامل سافت پلی ، چرخ و فلک و وسایل فکری و خلاقیت ویژه کودکان می باشد.اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما خود را دریافت نمایید.

چه امکانات دیگری شهربازی هایلند دارد؟

از سری امکانات دیگر مجموعه هایلند می توان به  وسایل بازی دارای سرویس های بهداشتی، خدماتی، رستوران و فضای سبز اشاره نمود.

در قسمت فضای سبز می توانید برای پیاده روی یا نوشیدن یک قهوه خود را سرگرم کنید و در رستوران که تمامی منوها را دارا است  می توانید بعد از گشت و گذار خستگی خود را با یک شام عالی در کنار خانواده یا دوستانتان مهمان کنید.

آشنایی با شهربازی هایلند با خرید بلیط ارزان چارتری

ادرس شهربازی هایلند

برای رفتن به شهربازی هایلند باید به جزیره زیبای کیش، بلوار خلیج فارس، پارک شهر کیش، شهر بازی پیشرفته هایلند بروید همچنین می توانید از قبل خرید بلیط چارتری خود را انجام بدهید.

شماره تماس مجموعه هایلند

در صورت هرگونه سوال و هماهنگی با مجموعه هایلند می توانید با شماره ۹۶۸۶ ۳۱۵ ۰۹۱۳ تماس حاصل فرمایید.

ساعات کاری شهربازی هایلند

شهربازی هایلند همه روزه از ساعت 16 تا 24 باز می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز