خبرگزاری کار ایران

خرید ویو اینستاگرام راز افزایش بازدید اینستاگرام + مرجع خرید ویو از دید کاربران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۰۱۳

ویو یا همان بازدید از محتوای اینستاگرام نظیر پست ها و استوری ها را می توان یکی از مهمترین پارامترها برای هر پیج اینستاگرامی به شمار آورد. همانطور که میدانید نیاز اصلی کسب و کارها در این فضا بیشتر و همچنین بهتر دیده شدن است. علاوه بر این افزایش بازدیدها می تواند منجر ورود به اکسپلور شود که خود یکی از مهمترین اهداف یک پیج بیزینسی است. به این منظور استفاده از خدمات خرید ویو یکی از کارهایی است که پیج های بیزینسی در کنار خرید فالوور ایرانی، خرید لایک و ... در بستر اینستاگرام انجام می دهند تا پیج شان را اصطلاحا بالا بیاورند و آمارهای آن را بهبود ببخشند.

شما می توانید هنگام خرید بازدید اینستاگرام را از سایت های خدمات دهنده نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد معتبر بودن پیج  خدمات دهنده است. به این منظور ما به شما سایت معبر و خوشنام مای ممبر را معرفی میکنیم تا با خیالی آسوده برای خرید ویو اینستاگرام و سایر خدماتی از این دست اقدام کنید و بازدهی خوبی را برای پیج تان به ارمغان بیاورید. در این بخش قصد داریم تا به خرید بازدید اینستاگرام بپردازیم و راجع به مزیت های آن هم صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای خرید ویو یا بازدید اینستاگرام

هنگامی که شما به عنوان یک کسب و کار به هر نحوی اعم از تولید محتوا یا خرید فالوور ایرانی و ... اقدام به بالا بردن تعداد فالوورهای خود کردید لازم است تا به همان نسبت هم میزان بازدیدهای پیج تان را افزایش دهید تا تناسب معقولی میان تعداد فالوورها و آمارهای پیج تان برقرار باشد. به همین علت هم بسیاری از پیج های اینستاگرامی که پابلیک و یا کسب و کاری هستند در کنار تولید محتوایی مفید و مناسب برای خرید ویو هم اقدام می کنند تا از مزیت های آن بهره مند شوند. از جمله ی این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بالاتر رفتن میزان اعتبار ویدیوی به اشتراک گذاشته شده: هر قدر که آمار بازدید یک پست ویدیویی اعم از ریلز، IGTV و ... بالاتر باشد یعنی ان ویدیو محبوب تر بوده و تعداد افراد بیشتری آن را دیده اند. لذا ارزش و همچنین اعتبار ویدیوی مورد نظر افزایش پیدا می کند. (خرید ویو IGTV  مای ممبر)
  2. افزایش تعاملات با ان پست: هر قدر که تعداد بازدیدهای واقعی یک پست بیشتر باشد آنگاه مخاطبان بیشتر ترغیب می شوند که آن را مشاهده کنند و در انتها هم با آن تعامل های نظیر لایک و کامنت داشته باشند.
  3. رفتن به اکسپلور: براساس الگوریتم اینستاگرام هنگامی که ویوی یک پست و یا استوری و ... در ساعات اولیه ی انتشار خود بسیار بالا باشد آنگاه آن پیج وارد بخش اکسپلور می شود و آنجا می تواند به خوبی دیده شده و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد. لذا بسیاری از پیج ها علاوه بر خرید ویو پست ها، برای خرید ویو استوری اعم از خرید بازدید استوری واقعی یا ویو استوری فیک هم اقدام می کنند.
  4. رونق پیج  مورد نظر و افزایش درآمدها

چگونه ویو اینستاگرام را ببینیم؟

یکی از پرتکرارترین پرسش های کاربران اماتور اینستاگرام این است که چگونه می توانیم ویوی اینستاگرام را برای پیج مان مشاهده کنیم؟ این موضوع بسیار راحت بوده و برای پست ها شما می بایست به عددی که زیر پست و سمت چپ آن به نمایش درمی آید توجه کنید. همچنین برای استوری ها هم شما می توانید تنها امار بازدید استوری خودتان را در همان پیج که استوری به نمایش درمی آید مشاهده کنید. پیج هایی که از نوع Business Account و یا Professional Account هستند می توانند به کمک بخش insight هم آمارهای کامل تری در مورد پیج خود را در اختیار داشته باشند. حال اگر پیج مورد نظر برای خرید فالوور ایرانی و خرید لایک اقدام کرده باشد و آمارهای پیج اش متناسب با این تعداد فالوورها نباشد باید به خرید ویو و ایمپرشن برای پست ها، خرید ویو استوری اعم از خرید بازدید استوری واقعی و ویو استوری فیک بپردازد و آمارهای پیج ش را متناسب کند.

سریع ترین راه حل افزایش بازدید اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام راز افزایش بازدید اینستاگرام + مرجع خرید ویو از دید کاربران

برای اینکه بتوانید ویو یا همان بازدیدها را برای پیج  اینستاگرامی تان افزایش دهید راهکارهای مختلفی وجود دارند. نخستین کار تولید محتوایی خوب و با کیفیت است که سبب بیشتر دیده شدن پست و یا استوری شما می شود. چرا که کاربران محتوایی خوب را برای یکدیگر ارسال می کنند و در نتیجه همین امر سبب افزایش ویوها می شود. اما این امر نخست مستلزم داشتن تعداد مناسبی فالوور است. جذب فالوور نیز خود یک پروسه ی طولانی مدت است که می بایست آهسته و پیوسته انجام شود.

البته که روش سریع آن هم وجود دارد که همان خرید انواع مختلف فالوور از واقعی و فیک گرفته تا ایرانی و خارجی و ... است. لذا هنگامی که تعداد فالوورهای ما به عدد مناسبی رسید تعداد ویوها هم افزایش پیدا می کنند، البته به شرط داشتن محتوایی خوب و کاربر پسند. اما اگر به دنبال راهکاری سریع برای افزایش بازدید پیج تان هستید پیشنهاد ما استفاده از خدمات مختلف خرید ویو اینستاگرام از سایت های خدمات دهنده ی اینستاگرامی نظیر مای ممبر است. به این شکل آمار بازدیدهای پیج تان به محض خرید افزایش پیدا کرده و شما می توانید از مزیت های این آمار بهره مند شوید.

قبل از خرید ویو اینستاگرام به این نکات توجه کنید

برای این که بتوانید از خرید ویو اینستاگرام برای پیج  خود بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید لازم است تا به برخی نکته ها توجه داشته باشید. این نکته به شرح زیر هستند:

  1. برای خرید ویو و ایمپرشن حتما از مرجع ها و سایت های معتبر ارائه دهنده ی خدمات اینستاگرام استفاده کنید. به این شکل شما خدماتی با بالاترین کیفیت دریافت می کنید و در نتیجه بازدهی بیشتری هم به دست خواهید آورد.
  2. به تناسب میان آمارهای پیج تان دقت کنید. نمی شود که شما آمار ویوی بالایی داشته باشید اما از نظر تعداد فالوورها، تعداد لایک ها، کامنت ها و ... آمار مناسبی در اختیار نداشته باشید. به همین علت هم شما می بایست ابتدا آمارهای پیج تان را بررسی کنید و سپس برای خرید خدمات لزم اقدام کنید.
  3. سطح کیفی خدمات ارائه شده، سرعت اعمال آنها و نیز هزینه ای که برای خرید بازدید اینستاگرام پرداخت می شود هم از جمله مهمترین فاکتورها پیش از خرید هستند.
  4. در هنگام خرید خدمات اینستاگرامی حتما پیج تان را از حالت private درآورید.

بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام بر اساس کیفیت و قیمت

برای این که بهترین نتیجه ی ممکن از خرید بازدید اینستاگرام را دریافت کنید می بایست حتما بهترین و معتبرترین سایت خدمات دهنده را انتخاب کنید. یکی از بهترین مراجع در این زمینه سایت حرفه ای مای ممبر است که انواع مختلف خدمات در زمینه ی اینستاگرام مانند خرید فالوور، خرید لایک، خرید کامنت، خرید ویو و ایمپرشن، انواع مختلف خرید ویو استوری اعم از خرید بازدید استوری واقعی و ویو استوری فیک و بسیاری خدمات دیگر را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. همچنین خدمات مای ممبر از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه بوده و شما می توانید باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر این  شما با خرید از مای ممبر ضمانت بازگشت وجه را هم در اختیار خواهید داشت. سفارشاتی که در مای ممبر به ثبت میرسند همگی دارای ضمانت بوده و با بالاترین سرعت ممکن برا پیج شما اعمال می شوند تا بتوانید بهترین نتیجه و بازدهی را از خدمات خریداری شده دریافت کنید.

معایب استفاده از ربات ویو اینستاگرام

یکی از راهکارهایی که در زمینه ی اینستاگرم برای بالا بردن امار ویوی پست ها و یا استوری ها و ... مطرح می شود استفاده از ربات های اینستاگرامی هستند. این ربات ها برنامه ریزی شده اند تا کارهای خاصی که از آنها انتظار می رود را انجام دهند. برای مثال ربات افزایش فالوور به گونه ای طراحی شده که بتواند تعداد فالوورهای شما را بیشتر کند. به همین شکل هم ربات ویو اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که آمار بازدید های پیج شما را بهبود ببخشد. اما چرا ما استفاده از ربات را به عنوان راهکاری برای بالا بردن آمار ویوی اینستاگرام بیان نکردیم؟ این امر یک دلیل مهم دارد و آن هم معایبی است که استفاده از ربات های اینستاگرامی دارد. بزرگترین ایرادی که به ربات های اینستاگرامی وارد می شود این است که در صورتی که اینستاگرام متوجه استفاده ی شما از خدمات ربات شود احتمال از دست رفتن پیج شما و یا بلاک و ریپورت شدن آن وجود دارد. لذا برای این که پیج که تا این اندازه برای رشد ان زحمت کشیده اید از دست نرود بهتر است ریسک استفاده از ربات را نپذیرید.همچنین تعامل های ربات ها به شکلی مصنوعی و غیر صمیمی است.

نتیجه گیری

بازدیدها یکی از مهمترین پارامترهای اینستاگرام هستند که نقش مهمی در موفقیت یک پیج اینستاگرامی دارند. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدید یا همان ویو استفاده از خدمات خرید ویو از سایت معتبر مای ممبر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز