خبرگزاری کار ایران

بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سورینت(راه آهن)

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۲۰

نمایندگان AFC به منظور بررسی شرایط کسب پروانه حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال و ارزیابی شرایط سهمیه ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران به سر می‌برند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که در حال حاضر به منظور بررسی شرایط کسب پروانه حرفه ای باشگاه های فوتبال و همچنین ارزیابی شرایط سهمیه ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ایران به سر می‌برند، صبح دوشنبه، در ادامه بازدید خود از باشگاه‌های ایرانی در محل باشگاه سورینت حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ارزیابی مدارک مد نظر خود از امکانات و کمیته های مختلف باشگاه نیز بازدید کردند، ضمن اینکه از این هیات سه نفره استیو کیم، رییس کمیته تحقیقات afc به اتفاق محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ نیز برای بازدید از امکانات ورزشگاه های تختی و دستگردی عازم این ورزشگاه ها شدند.

در جریان این بازدید ماهاجان واسوده وان، رییس کمیته مجوز دهی و بازرس کمیته حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کوین اونگ، بازرس کمیته مالی afc نیز حضور داشتند که سهیل مهدی نماینده کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ نیز آنها را همراهی می کرد. این نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن بازدید از کمیته های مختلف باشگاه راه آهن سورینت از مسولان این کمیته ها نیز سوالاتی کردند که آنها نیز به اظهار توضیحاتی در خصوص این سوالات و همچنین فعالیت های کمیته های مربوطه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز