خبرگزاری کار ایران

یزدانی: بازی استقلال و الهلال به الکلاسیکوی آسیا معروف است / خیلی خوشحالم که در این مرحله حضور داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۵۸

مدافع تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مصاف با الهلال عربستان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سلام عرض می کنم. خیلی خوشحالم که در این مرحله از مسابقات آسیایی قرار داریم و تجربه شگفت انگیزی برای من است. 

او ادامه داد: فردا با یکی از تیم های بزرگ آسیا بازی داریم و همانطور که همه می دانند این بازی به الکلاسیکوی آسیا معروف است. ما از یک گروه خیلی سخت در مرحله مقدماتی صعود کردیم و فکر می کنم سخت ترین گروه مرحله مقدماتی بود و با کلی انگیزه و اراده به اینجا آمده ایم.

مدافع استقلال افزود: ما به هر حال چند بازیکن باتجربه و اصلی مان را که در مرحله قبلی داشتیم از دست دادیم و یکسری بازیکن دیگر به ما اضافه شده اند و متاسفانه لیگ ما هنوز شروع نشده است و نتوانستیم بازی درست و حسابی انجام بدهیم. ولی این ها دلیلی نیست که ما موفق نشویم. ما اینجا نماینده ملت و مردم ایران هستیم و امیدواریم که بتوانیم از حق مردم ایران دفاع کنیم و یک فوتبال زیبا را ارائه کنیم.

خبرنگار عربستانی از یزدانی سوال کرد که چرا او با وجود اینکه گرانقیمت ترین بازیکن استقلال است اما در رده ملی فیکس بازی نمی‌کند، مدافع استقلال در پاسخ به این سوال گفت: اول از همه اینکه تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد و اکثر بازیکنان ملی پوش ایران لژیونر هستند. من بعد از یک مصدومیت طولانی بعد از یک سال به اردوی تیم ملی دعوت شدم و این منطقی بود که در این اردو بازی نکنم. باز هم این مسائل به نظر سرمربی برمی‌گردد، قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم به عنوان بازیکن استقلال دوست دارم که نماینده خوبی برای باشگاهم در تیم ملی باشم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز