خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل باشگاه پیکان با اعضای تیم والیبال بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۵۶

مدیرعامل باشگاه پیکان با اعضای تیم والیبال بانوان این باشگاه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در این دیدار که با حضور علی الله کرم مدیر ورزش حرفه ای و محمدجواد پاینده مدیر روابط عمومی همچنین کلیه اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه برگزار شد با تاکید بر حمایت همه جانبه این باشگاه از ورزش بانوان تصریح کرد:"مجموعه صنعتی ایران خودرو در راستای انجام وظایف سازمانی و مسئولیت های اجتماعی خود همواره توجه و حمایت ویژه ای نسبت به رشته های مختلف خصوصا در حوزه ورزش حرفه ای بانوان داشته و در همین راستا در فصل جدید باشگاه پیکان در سه رشته والیبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان فعالیت خواهد کرد. امید و انتظار ما این است که در هر سه رشته روی سکو قرار بگیریم و بدون تردید شایستگی و توانمندی رسیدن به این موفقیت وجود دارد.

محمدی اضافه کرد:"با توجه به سوابقی که در عرصه مربیگری داشته ام از اهمیت و سنگینی مسئولیت مربیان رشته های مختلف ورزشی آگاهی دارم. شاید نگاه اول این باشد که ما با یک تیم جوان وارد فصل جدید خواهیم شد اما باور من این است که اعضای تیم والیبال بانوان پیکان در این فصل هم می توانند به موفقیت های بزرگی دست یابند و شایستگی خودشان را به خوبی نشان بدهند. اعتبار و اهمیت والیبال در باشگاه پیکان بر کسی پوشیده نیست و این باشگاه پرافتخارترین تیم والیبال مردان ایران و آسیا را در اختیار دارد. خوشبختانه در این فصل هم یکی از نخستین تیم هایی بودیم که در هر دو حوزه آقایان و بانوان تمرینات و فعالیت تیم های والیبال را آغاز کردیم و امیدواریم همین تلاش و جدیت نتیجه بخش باشد."

مدیرعامل باشگاه پیکان با تقدیر از زحمات میترا شعبانیان سرمربی فصل گذشته تیم والیبال پیکان گفت:"سال گذشته هم عملکرد مطلوبی داشتیم و خوشحالیم که خانم شعبانیان به تیم ملی نوجوانان والیبال ایران راه یافته همچنین امیدواریم با حضور خانم رشیدی در این فصل هم یکی از تیم های قدرتمند و مدعی والیبال بانوان کشور باشیم که از اعتبار و جایگاه والیبال پیکان در مسابقات به خوبی دفاع کند. خانم رشیدی از مربیان توانمندی هستند که سال ها در والیبال پیکان سابقه داشته اند و این تجارب حتما می تواند به تیم ما در فصل جدید کمک کند.شاید برخی بر این باور باشند که تیم ما هزینه کمتری نسبت با رقبای خودش کرده اما رسیدن به نتیجه و عملکرد مطلوب حاصل هزینه بیشتر نبوده و نیست. سال گذشته تیم فوتبال پیکان هم با وجود هزینه اندکی که نسبت به بسیاری از باشگاهها انجام داده بود عملکرد بهتر و نتیجه مناسب تری کسب کرد که این روند می تواند در رشته های دیگر هم تکرار شود."

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان گفت:"از شما می خواهم که قدر این موقعیت و جایگاه امروز خودتان را بدانید و با تمرکز همچنین تمرین موثر که موجب تغییر و پیشرفت می شود برای نشان دادن بهترین عملکرد تلاش کنید. بدون تردید به خواست خدا بانوان ورزشکار باشگاه پیکان در این فصل می توانند در هر سه رشته همچون آقایان افتخارآفرین و موفق باشند.کارسخت، مبارزه و تعقیب تا پایان شعار ما در باشگاه پیکان است که باید الگوی عملکرد همه ورزشکاران و اعضای تیم ها باشد."

الله کرم مدیر ورزش حرفه ای باشگاه پیکان نیز در این نشست از حمایت های گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان از ورزش حرفه ای خصوصا حضور فعال در حوزه ورزش بانوان قدردانی کرده و این اقدام را گام مهمی در مسیر توسعه و پیشرفت ورزش حرفه ای بانوان کشور ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز