خبرگزاری کار ایران

ملاصالحی خبر داد؛

بهره برداری از نخستین سینما گیم ۷ بعدی کشور در اراضی عباس آباد

کد خبر : ۱۱۲۸۵۰

با توجه به موقعیت منحصر به فرد اراضی عباس آباد و جاذبه های پر شمار آن استقبال از نخستین سینما گیم کشور هم قابل توجه بوده و در هر ماه بیش از ۵ هزار نفر از آن استفاده می کنند.

ایلنا: ‌ مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: نخستین " سینما گیم ۷ بعدی " کشور به منظور افزایش جاذبه های گردشگری این پهنه تفریحی و فرهنگی در بوستان نوروز احداثو به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا، حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بوستان های واقع در اراضی عباس آباد یکی از پرجاذبه ترین پهنه های تفریحی و گردشگری شهر تهران است که ایجاد فضاهایی با کاربری های تفریح و ورزش هیجان انگیز خانواده ها و جوانان زیادی را به این بوستان ها جذب می کند.

وی افزود: بر همین اساس با مشارکت بخش خصوصی نخستین سینما گیم ۷ بعدی کشور در شمال بوستان نوروز احداثشد که با بهره برداری از آن یک فضای سرگرم کننده پرهیجان در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد: این سینما گیم با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا یکی از نمونه های کم نظیر در سطح خاورمیانه است که با سازه ای کره ای شکل با ۸۵ متر مربع مساحت بازیهای رایانه ای جذاب را با ویژگی های خاص سینما های چند بعدی تلفیق کرده است.

ملاصالحی تصریح کرد: با توجه به موقعیت منحصر به فرد اراضی عباس آباد و جاذبه های پر شمار آن استقبال از نخستین سینما گیم کشور هم قابل توجه بوده و در هر ماه بیش از ۵ هزار نفر از آن استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همچنین یادآور شد: در ۷ سال گذشته اراضی عباس آباد به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت مطرح و احیا شده است که در سال جاری با افتتاح پروژه های در حال ساخت بر جذابیت های این پهنه افزوده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز