خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

سد هراز در مازندران با توان فنی استانی در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۰

باید از ظرفیت نیروهای متخصص در استان استفاده کرد و حتی مازندران توان صادر کردن این نیروهای فنی را نیز دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: مازندران با ظرفیت استانی خدمات ملی به کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا از ساری، سیدعیسی هاشمی‌حیدری، معاون عمرانی استاندار در جلسه بررسی مسائل سد هراز با حضور استاندار مازندران با اشاره به اینکه آب، راه و کشاورزی از محورهای توسعه استان مازندران است، تصریح کرد: راه‌های مازندران از محورهای مهم کشور محسوب می‌شود و سالانه به میلیون‌ها نفر خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سد هراز با توان فنی استانی در حال ساخت است، یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد مطالعه و اجرای سد هراز با تجهیزات بومی مازندران صورت گرفته است.

هاشمی حیدری با اعلام اینکه مازندران استانی برخوردار از مشاوران و پیمانکاران است، افزود: باید از ظرفیت نیروهای متخصص در استان استفاده کرد و حتی مازندران توان صادر کردن این نیروهای فنی را نیز دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه رکورد اجرای سد در پروِژه هراز شکسته شد، گفت: این امر نشان از توان فنی مازندران است.

هاشمی با اشاره به اینکه مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در یک دوره تا پایان سال ۹۲ و در مرحله بعد تا پایان سال ۹۳ خبرهای امیدوار کننده در سد و محور هراز حاصل شود.

وی نیز با تاکید بر اینکه مازندران در مهار آب‌های سطحی موفق نبوده است، تصریح کرد: میزان آب‌های مهارنشده مازندران بسیار بالاست و حتی می‌توانیم در صورت مهارشدن این آب‌ها بخشی مهمی از نیازهای منطقه را پاسخ دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز