خبرگزاری کار ایران

سروری:

چمران هفته آینده در شورا حاضر می‌شود/ پاسخ به شایعات و بداخلاقی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۱۷

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: هفته آینده آقای چمران در شورا حضور پیدا خواهند کرد و به شایعات بداخلاقانه‌ای که در کشور ما هیچ حساب و کتابی ندارد پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری که در غیاب چمران ریاست جلسه  امروز شورای شهر تهران را برعهده داشت در ابتدای جلسه هفتم این شورا در نطق پیش از دستور خود گفت: هفته آینده آقای چمران در شورا حضور پیدا خواهند کرد و به شایعات بداخلاقانه ای که در کشور ما هیچ حساب و کتابی ندارد پاسخ می دهند.

او ادامه داد: تصمیم کادر پزشکی این است که برای رعایت حداکثری الزامات سلامتی مدت استراحت آقای چمران به گونه ای باشد که از سلامت ایشان اطمینان خاطر پیدا کنند.

سروری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: فردا سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است. این موضوع بسیار مهم است چرا که کشور و جامعه جهانی از یک بیماری مزمن رنج می برد و استانداردهای دوگانه حاکم بر جامعه بشری است. تروریسم منطق سیاه و سفید دارد و هرکس با آنان باشد سفید است و هر کس بر علیه آنها باشد سیاه است.

او افزود: این مسأله با نگاه به وضعیت تحریم و انرژی هسته ای نمود دارد. همانهایی که ایران را تحت شدیدترین فشارها قرار دادند کاری به کار اسراییل ندارد.

سروری با بیان اینکه جامعه بشری نمی تواند استانداردهای دوگانه را بر نظامات کشورهای مختلف تحمل کند گفت: این مسأله را باید در روز شهادت این شهیدان در نظر داشته باشیم.

نائب رئیس شورای شهر در ادامه گفت: دیدار سرزده رییس جمهور از اهواز بسیار خوب بود و دولت مردمی که به مردم وعده پایبندی به وعده ها و شعارها را داده تلاش کرده است این وعده ها را به اثبات برساند. روز جمعه رییس جمهور به طور رسمی با کابینه به خوزستان سفر می کند و جزو نکات مثبت است و از دولت مردمی تقاضا داریم بر این رویه حرکت کند و امیدواریم مجلس و همه نهادهای کشور با نگاه مردمی در رفع مشکلات مردم مفید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز