خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۹۹

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، متن پیام منصور یزدی‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت نماد خدمتگزاری و وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند دو اسوه مجاهد، شهیدان رجایی و باهنر است که نام و خاطره آنان به عنوان یک سرمشق و نمونه خدمت بی‌منت ماندگار شده است. این هفته فرصتی مناسب است تا نیروهای خدمتگزار در تجدید پیمان با امام راحل (ره) و این شهدای بزرگوار، صحنه‌های متعالی از رشد و توسعه کشور را رقم بزنند و پیشرفت روزافزون کشور را در تمامی زمینه‌ها فراهم آورند.

امروزه بخش بزرگی از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون نظام مرهون تجربه‌، تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت فولاد کشور است و در این میان تلاشگران شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سختکوشی و تعهد و مسئولیت‌پذیری مضاعف در جبهه صادرات، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنایع، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را، الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

منصور یزدی‌زاده

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز