خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا طرح شد؛

چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ ۹۹ پرداخت نشده است؟!

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۳۲

بازنشستگان تهرانی از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت انتقاد دارند.

بازنشستگان کشوری و لشگری در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که در سال ۹۹ بازنشست شده‌اند؛ انتقاد کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: در استان تهران، پاداش پایان خدمت بازنشستگان بسیاری پرداخت نشده است؛ این در حالیست که پانزدهم مرداد، نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) با انتشار لیست پرداخت در استان‌های مختلف اعلام کرد: پول به حساب صندوق‌ها واریز شده است؛ حال سوال ما این است که چرا به حساب بازنشستگان واریز نشده است؛ آیا سازمان برنامه و بودجه اشتباه اعلام کرده یا پول ما در حساب صندوق مانده است و به ما پرداخت نمی‌شود؟!

این بازنشستگان با اشاره به وعده‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تسویه کامل پاداش پایان خدمت و سایر معوقات بازنشستگان قبل از خاتمه‌ی کار دولت دوازدهم می‌گویند: دولت جابجا شد اما معوقات ما را نپرداختند!

بازنشستگان با تاکید بر ضرورت پرداخت هرچه سریعتر پولشان قبل از نیمه شهریور می‌گویند: ارزش معوقات بازنشستگان با توجه به تورم سرسام‌آور فعلی، روز به روز و هفته به هفته کاهش می‌یابد و هر روزی که دیرتر پرداخت کنند، به ضرر ماست!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز