خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل به ایلنا خبر داد:

تداوم وزش باد در ساعات بعدازظهر / کاهش نسبی دمای هوا تا صبح پنجشنبه در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۵۴

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم وزش باد در ساعات بعد از ظهر امروز و فردا در استان خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان بیان کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه 3 شهریور) به دلیل وجود ناپایداری جوی و استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه، وزش باد در ساعات بعدازظهر و عصر (گاهی با سرعت تند) تداوم خواهد داشت.

عضو شورای اداری استان گفت: همچنین در مدت یاد شده در مناطقی از استان افزایش ابر و رگبار پراکنده باران (در نواحی منتهی به کوهستان سبلان توام با رعدوبرق پراکنده) پیش بینی می شود. 

وی افزود: همچنین تا صبح پنجشنبه (4 شهریور) در طول روزها از شدت گرمای هوا قدری کاسته شده و در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای نسبتاً خنک در سطح استان تداوم دارد. 

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی در سطح استان پایدار و آسمان استان غالباً صاف با وزش باد ملایم خواهد بود. 

محمدی گفت: از روز جمعه با حاکمیت الگوی تابستانه دمای هوا در سطح استان افزایش می یابد و هوای گرم تا اواسط هفته آینده تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز