خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش عملکرد معاونت هماهنگی امور مناطق در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۲۴

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور در صحن شورا به ارائه گزارش عملکرد این معاونت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان ششمین جلسه شورای شهر تهران، گزارش عملکرد معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران توسط حمید محسنی قرائت شد.

او در ابتدای صحبت های خود گفت: با توجه به اینکه در دوره گذار هستیم گزارش کوتاهی را تهیه کردیم. پیگیری و اجرای ماموریت ها و برنامه های ابلاغی از سوی شهردار تهران را در این معاونت در دستور داریم. هماهنگی و همسویی در فعالیت های مناطق با سایر حوزه های شهرداری، تحقق بخشیدن به اهداف کلان شهرداری تهران به ارائه خدمات مناسب به شهروندان، پیگیری و بازدید از پروژه‌های شاخص در سطح مناطق، برگزاری جلسات مشترک با معاونان از جمله اقدامات این معاونت است.

او ادامه داد: پیگیری جهت تحقق درآمدهای مصوب مناطق, برگزاری جلسات درآمدی با معاونت ها، پیگیری و پایش برگزاری مراسم های ملی و مذهبی، احصا و جمع آوری چالش ها و مشکلات مناطق، هم اندیشی جهت چگونگی تحقق مصوبات شهرداری, هم اندیشی درباره انتصاب مدیران شهری از دیگر اقدامات این معاونت است.

محسنی افزود: در معاونت مناطق در دوره های مختلف همایش هایی در مجموعه نواحی ۱۲۴ گانه برگزار شد و موضوعات و مشکلات مناطق مطرح و پرسش و پاسخ بین مدیران و معاونان برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور مناطق گفت: نظارت سرزده از نواحی و مناطق را در مدت کوتاهی که در این معاونت هستم انجام دادم تا آمادگی همکاران ارزیابی و خودمان نیز شناختی پیدا کنیم.

او گفت: تلاش کردیم آهنگ خدمت رسانی به مردم کاسته نشود، چرا که نواحی در خط مقدم اقدامات شهرداری است و در دوران کرونایی نیز فعالیت می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز