خبرگزاری کار ایران

هاشمی در جمع خبرنگاران:

انتخاب مکارم پیشنهاد نجفی بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۶۹۳

رییس شورای شهر تهران انتخاب مکارم به عنوان سرپرستی تهران را پیشنهاد نجفی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، در پنجاه و‌پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به استعفای نجفی گفت: امروز جلسه خوبی توام با آرامش برگزار شد و مکارم را به عنوان سرپرست انتخاب کردیم.طبیعی است جلسات هم اندیشی برای انتخاب شهردار با فوریت برگزار خواهد شد. همچنین با تبیین شاخص‌های شهردار آینده از اعضای شورا خواهیم ساخت نامزدهای خود را برای این پست مهم اعلام کنند و در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار آینده تهران اقدام خواهیم کرد.

رییس شورای شهر ادامه داد: از مکارم سرپرست جدید شهرداری می‌خواهیم با جدیت، نگاه ویژه و‌ سرعت عمل کار را در شهرداری پیش ببرد تا هیچ وقفه‌ای در امور شهرداری ایجاد نشود.

هاشمی در رابطه با دلیل انتخاب مکارم تصریح کرد: انتخاب ایشان نظر اعضا بود و ما کاملا آزادنه از اعضا خواستیم پیشنهادات خود را برای سرپرستی شهرداری تهران اعلام کنند و تعداد زیادی ایشان را پیشنهاد دادند.

وی اضافه کرد: در این گونه سرپرستی‌ها معاون مالی و اقتصادی به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و دلایل آن تسلط به مسائل مالی و مشکلات شهر است.از سوی دیگر در دوران گذار باید محافظه‌کارانه‌تر برخورد شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مکارم به نجفی شهردار سابق تهران نزدیک بوده است،گفت: نظر خود آقای نجفی انتخاب آقای مکارم به عنوان سرپرست شهرداری بود.

او درباره انتخاب شهردار آینده اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم درباره گزینه‌های آینده شهرداری صحبت کنم و فرایند انتخاب نیز پس از جلسه هم‌اندیشی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز