خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد:

عذرخواهی از شهروندان بابت ضرب‌وشتم دستفروش

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۵۷

عضو شورای شهر تهران گفت: فیلمی از ضرب و شتم دستفروش منتشر شد که موجب مکدر شدن خاطر شهروندان شده است، در حالی که بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور از راه دستفروشی است که معیشت تعداد زیادی را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: فضاهای شهری دارای ارزش و جزو اولین شاخص های زندگی مدنی است مثل بلوار کشاورز که در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

وی افزود: طراح این بلوار در  واپسین روزهای عمرش خواسته بود که تابلویی از مشخصات بلوار در ابتدا و انتها بلوار نصب شود. از هیات رییسه می خواهم که این تابلو در این اثر ارزشمند حفظ شود.

همچنین محمد جواد حق شناس در ادامه جلسه در تذکر پیش از دستور خود به کتک خوردن جوان دستفروش اشاره کرد و  گفت: ٢٧ آذرماه روز جهان عاری از خشونت است که می‌تواند ابعاد محلی داشته باشد.

وی افزود: فیلمی از ضرب و شتم دستفروش منتشر شد که موجب مکدر شدن خاطر شهروندان شده است، در حالی که بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور از راه دستفروشی است که معیشت تعداد زیادی را تامین می‌کند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه از عموم شهروند و اتباع افغان عذرخواهی می‌کنم، تصریح کرد: شهرداری مسوول نظم و ساماندهی فضاهای عمومی شهر است که شهربانان و سدمعبر آینه تمام نمای تعامل و صبر هستند.

احمد مسجدجامعی نیز در تذکر پیش از دستور خود به شرایط نامعلوم نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت:نمایشگاه کتاب مهمترین واقعه شهر ماست که در تقویم‌های بین المللی ثبت شده است ولی الان در بلاتکلیفی در ارتباط با شهرداری است.

او ادامه داد: شهرداری بگوید که مشکلات شهرآفتاب را حل می‌کند تا نه؟ چراکه مصلی هم اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز