خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک جعفر آهنگران به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۰۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک را به پزشکان و مدافعان سلامت خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تبریک گفت

 

به گزارش ایلنا؛ در پیام تبریک جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت یکم شهریور روز پزشک آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبیب حاذق و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا روز پزشک نام گذاری شده و امسال این روز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از پزشکانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا جامه خدمت بر تن کردند و خالصانه برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه تلاش می کنند.

امسال روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که خانواده بزرگ و ارزشمند جامعه پزشکی و مدافعان سلامت با بحران بزرگ همه گیری ویروس جهش یافته دلتا مواجه هستند، این ایثار، از خود گذشتگی، صبوری و تلاش شبانه روزی در تسهیل و تسری درمان بیماران مبتلا به کرونا به عنوان پیام آوران سلامت نقش بسزایی در این زمینه ایفا می کنند.

اقدام مهم و مسئولانه پزشکان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه در سطح کشور به ویژه جزیره کیش به تعبیری نشان از عملکرد بی نظیر و مفهومی از عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای است.

به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که در این روز های سخت و طاقت فرسا به دور از عزیزانشان پا به عرصه حساس و پر مسئولیت نهادند و با تمام توان در مسیر سلامت تلاش می کنند روز پزشک را به مدافعات سلامت تبریک گفته و امیدواریم با حمایت و تلاش همگانی،سلامت و زندگی دوباره با آرامش در جامعه جریان یابد.

تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک از زحمات ارزنده فعالان عرصه پزشکی قدردانی می کنیم و توفیقات روز افزون شما را در تداوم خدمت به بیماران این مرز و بوم از خداوند متعال مسالت دارم.

جعفر آهنگران 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز