خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پایه ششم در مدرسه رشد چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۱۳

با توجه به اینکه به طور کلی اغلب پسران از دختران شلوغ‌تر هستند، احتمال آن که کمی از جنب‌وجوش و فعالیتشان کم کرده و در آرامش به مطالعه درسی بپردازند، به مراتب کمتر است. همین موضوع باعث شده چالش‌هایی جدی برای درس خواندن دانش‌آموزان پسر چه در مدرسه و چه در خانه وجود داشته باشد. به همین دلیل هم است که خیلی از خانواده‌ها سعی می‌کنند با انتخاب یک مدرسه کاربلد و حرفه‌ای، پسران را به درس خواندن ترغیب کنند.

اما کدام مدرسه است که بتواند به شما والدین کمک کند تا فرزندانی درسخوان و هدفمند در زمینه تحصیل داشته باشید؟ برای پاسخگویی به این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مدارس پسرانه تهران را به شما معرفی کنیم. شاید بعد آشنایی با این مدرسه، پاسخ سوالتان را پیدا کنید.

بهترین مدرسه پسرانه تهران؛ مدرسه رشد

مدارس برتر تهران کم نیستند، اما مدرسه رشد یکی از بهترین مدارس پسرانه تهران است که در آن می‌توانید هرچیزی را در بالاترین کیفیت برای فرزندتان فراهم کنید. از دبیرانی کارآزموده و حرفه‌ای گرفته تا امکانات رفاهی و تحصیلی مختلف، همه‌وهمه در این مدرسه پسرانه فراهم است.

از جمله امکانات رفاهی و خدمات مختلف مجتمع آموزشی رشد می‌توان به رستواران، سالن غذاخوری مدرسه، بوفه با خوراکی‌های سالم و ارزش غذایی بالا، کتابخانه با چندین جلد کتاب درسی و غیر درسی، سالن مطالعه با شرایط مطالعه و نور حرفه‌ای، نمازخانه، آزمایشگاه‌های مجهز برای دروس زیست، شیمی و فیزیک، اتاق بازی دانش‌آموزان، پزشک هفتگی، کارگاه هنر، سالن ورزشی مجهز با وسایل ورزشی مختلف، سایت کامپیوتر با سیستم‌های پیشرفته، امکانات سمعی بصری و سالن آمفی تئاتر اشاره کرد.

البته نقطه قوت مدرسه رشد، تنها امکانات رفاهی محیطی آن نیست، بلکه دبیران مدرسه پسرانه رشد هم از باتجربه‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و کاربلدترین دبیران تهران هستند که با مصاحبه‌های جدی و آزمون‌های سخت به این مدرسه راه پیدا کرده‌اند.

با وجود چنین امکانات و خدمات آموزشی سطح بالایی جای تعجب ندارد که تعداد بسیار زیادی از محصلان و دانش‌آموزان خواهان تحصیل در این مدرسه باشند. همین تقاضای زیاد باعث شده مسئولان مدرسه دنبال راهکاری برای جذب دانش‌آموزان منتخب باشند.

شرایط ورود به مدرسه رشد چیست؟

اگر شما هم می‌خواهید فرزندتان را به نحوی به این مدرسه وارد کنید، احتمالا سوالتان این است که شرایط ورود به مدرسه رشد چگونه است؟

همان‌طور که گفته شد، مدرسه رشد برای انتخاب دانش‌آموزان خود، یک آزمون ورودی و پس از آن هم مصاحبه حضوری در نظر گرفته است. طبیعتا افرادی که بتوانند در هر دو مرحله پذیرفته شوند، امکان این را دارند که در این مدرسه ثبت‌ نام کنند.

بنابراین فرزند شما هم برای ثبت ‌نام در این مدرسه باید به صورت حضوری یا از طریق سایت پیش ثبت‌نام را انجام دهد. با این کار، مسئولان مدرسه برای مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت و زمان برگزاری آزمون ورودی مجتمع آموزشی رشد را به شما اطلاع خواهند داد. البته در نظر داشته باشید پس از قبولی در آزمون، نوبت به مصاحبه حضوری خواهد رسید. اگر فرزند شما در این مرحله هم پذیرفته شود، می‌توانید او را در مدرسه رشد ثبت ‌نام کنید.

بهترین راهکار پذیرفته شدن در مدرسه رشد

بی‌شک فرزند شما بدون مطالعه و تمرین مباحث امتحان مدرسه رشد، نمی‌تواند در این مدرسه پذیرفته شود، اما احتمال اینکه شما بتوانید به او در یادگیری این مباحث کمک کنید، خیلی کم است. چراکه احتمالا نه دانش کافی و نه زمان مناسب برای کمک به او را داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات گروه آموزشی کاراتدریس است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://karatadris.com/ با این تیم آموزشی ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

گروه آموزشی کاراتدریس که متخصص تدریس خصوصی ریاضی است، به لطف تجربه بالا در آموزش، شناخت کافی از شیوه آموزش و آزمون ورودی مدارس برتر تهران، تسلط بر آخرین تغییرات کتب درسی، توانایی بالا در برنامه‌ریزی تحصیلی، تجربه کار با دانش‌آموزانی در شرایط مختلف، دسترسی به بانک سوالات ارزشمند مدارس برتر تهران و... همه‌و‌همه از جمله نقاط قوت این گروه آموزشی است که می‌تواند روی عملکرد فرزند شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

بنابراین تفاوتی ندارد دنبال تدریس خصوصی ریا          ضی پایه ششم هستید، یا می‌خواهید فرزندتان را برای آزمون ورودی مقاطع بالاتر آماده کنید، گروه آموزشی کاراتدریس همراه فرزند شماست تا بتواند بهترین نتیجه را از آزمون ورودی بگیرد.

آشنایی با خدمات گروه آموزشی کاراتدریس

بد نیست بدانید خدمات گروه آموزشی کاراتدریس تنها به تدریس خصوصی ریاضی محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در طول سال تحصیلی هم برای تقویت ریاضی فرزندتان از خدمات تدریس خصوصی متمرکز این تیم آموزشی استفاده کنید تا به طور مشخص مباحث خاصی از ریاضی را در ذهن فرزندتان رشد دهید.

همچنین کاراتدریس یکی از بهترین تیم‌های آموزشی برای حل تمرین است. فرزند شما می‌تواند هر سوال مشکل و نکته‌دار را برای تیم آموشی کاراتدریس ارسال کند تا دبیران حرفه‌ای این تیم آموزشی شیوه تشریحی حل سوال، نکات پنهان سوال و توضیحات کامل حل را برای او شفاف کنند. به این ترتیب در دوره امتحانات هیچ سوالی نیست که برای فرزندتان بی‌جواب بماند.

تدریس خصوصی ویژه کنکور و مباحث دانشگاهی هم از دیگر خدمات این تیم آموزشی است. بنابراین شما می‌توانید گروه تدریس خصوصی کاراتدریس را همراه همیشگی فرزندتان در طول تحصیل تا پایان دانشگاه بدانید.

در صورتی که می‌خواهید فرزندتان در طول تحصیل همیشه بدرخشید و موفق باشد، همین حالا با تیم تدریس ریاضی کاراتدریس تماس بگیرید. همچنین اگر پیش از این از خدمات آموزشی این دبیران حرفه‌ای استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را درباره خدمات آن‌ها با سایر مخاطبان در میان بگذارید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز