خبرگزاری کار ایران

کلینیک‌های پوست و مو و رایج ترین خدمات زیبایی در آنها

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۹۸

در صورتی که بطور مکرر دچار آکنه مقاوم هستید، مشکلات پوستی مکرر دارید یا تصمیم دارید که تحت مراقبت‌های پوستی قرار بگیرید، کلینیک‌های تخصصی پوست و مو، مکانی برای کسب سلامت و پاکیزگی پوست است. در آنجا توسط متخصصان مجرب جهت درمان همیشگی پوست، با مصرف دوره‌ای آنتی‌بیوتیک و محصولات ترمیم‌کننده تخصصی پوست مدیریت می‌شود، این کارشناسان درمانگر برای تشخیص علت مشکلات پوست و رفع همیشگی آن تخصص دارند.

بسیاری از کلینیک‌های زیبایی علاوه بر درمان مشکلات پوستی، درمان‌های تزریقی مانند بوتاکس، ژل و درمان‌های جوان‌کننده نیز پیشنهاد می‌دهند. می‌توانید مجموعه گسترده‌ای از درمان‌ها، از لایه‌برداری طبیعی پوست و میکرودرم تا درمان‌های تهاجمی‌تر و طولانی مدت را برای انواع پوست‌ها و مشکلات آن، در یک مکان انتظار داشته باشید.

اگر دوست دارید که سال‌های سپری شده را دوباره بازگردانید، و از درمان‌های پوستی استفاده کنید، همیشه پیش از اقدام به درمان، سابقه پیشین کلینیک را بررسی کنید، تا از خطرات و تاثیرات طولانی مدت درمان را روی پوست آگاهی پیدا کنید.

از آنجایی که تاثیرات پیری روی پوست یکی از متداول‌ترین عوارض برای افراد در سرتاسر جهان است، متخصصین بهترین خدمات برای پوست و موهای متنوع را، در سراسر جهان ارائه می‌دهند. کلینیک‌ها یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ایمپلنت مو و مراقبت‌های سلامت پوست هستند. بنابراین، علیرغم این واقعیت که بیماری‌ها و مشکلات پوستی مختلف بطور مداوم شکل گرفته و ایجاد می‌شود، افراد می‌توانند پوستها و موی خود را با کمک متخصصان کلینیک‌های پوست و مو درمان و ترمیم کنند. این مراکز می‌توانند بسیاری از مشکلات متفاوت را با استفاده از روش‌های مختلف و خدمات مراقبتی پوست درمان کنند، از این رو نتایج رضایت‌بخشی برای بیماران فراهم می‌کنند.

کلینیک پوست و مو دارای یک تیم متخصص پوست است که در درمان بیماری‌های پوست و مو تخصص دارند که دامنه وسیعی از تشخیص و درمان‌های تخصصی پوست را شامل می‌شود.

تیمی از مشاوران متخصص، درمان‌ عمومی پوست همراه با روش‌های ویژه مانند لیزر موهای زائد، کاشت مو، بوتاکس، آکنه، آلرژی و درمان‌های بیشتر در کلینیک پوست و مو فراهم می‌کنند. در کلینیک‌های پیشرفته تمامی درمان‌ها در اتاق عمل‌های مجهز انجام می‌شود، که دارای تجهیزات به روز است تا بالاترین کیفیت درمانی را ارائه دهند.

درمان‌‌های جامع پوست در کلینیک پوست و مو وجود دارد، که شامل درمان‌های پزشکی و زیبایی می‌شود. برخی از ویژگی‌های این کلینیک در زیر ارائه شده است:

  • لیزر موهای زائد

درمان لیزر یک روش مؤثر برای حذف دائمی  تمامی موهای زائد است. اگر تصمیم به رفع موهای زائد دارید، در اینجا می‌توانید راهنمایی لازم را در قسمت لیزر بیکینی دریافت کنید:

درمان با لیزر می‌تواند قسمتی از موهای زائد یا تمامی آنها را که در نواحی عمومی بدن رشد کرده، از بین ببرد. این روش بسیار بی‌خطر و کارآمد در رفع موهای زائد است که می‌توانید هنگام پوشیدن بیکینی احساس خوب و راحتی داشته باشید.  

این روش نتایج ماندگاری را در پی دارد و نیاز فرد را برای شیو کردن، وکس و کندن موها رفع می‌کند. این احتمال وجود دارد که برای رفع 100% موها نیاز به پیگیری درمان داشته باشید، اما نتیجه مطلوب بدست می‌آید.

چون بدن افراد با یکدیگر متفاوت است، با این حال، برخی از افراد به مدت چند ماه ریزش مو را مشاهده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، تا سال‌ها از پوستی نرم و بدون مو لذت می‌برند.

لیزر موهای زائد راه مناسبی برای کاهش خطر موهای زیرپوستی است، که در این بخش از بدن متداول است.

بدن هر فرد، بطور متفاوت به لیزر موهای زائد پاسخ می‌دهد. برخی از افراد عوارض جانبی خفیفی را تجربه می‌کنند، اما بیشتر عوارض جانبی در طول چند ساعت پس از درمان برطرف می‌شود.

ورم و قرمزی پوست در ساعات اولیه پس از جلسه درمان بطور معمول رخ می‌دهد. معمولاً آلوورا برای نرم و تسکین پوست مفید است.

برخی از بیماران ممکن است چند ساعت پس از درمان دچار خارش خفیف شوند. آلوورا برای رفع این مشکل نیز سودمند است.

همچنان نتیجه درمان، برای هر شخص متفاوت است. انتظار نداشته باشید که پس از اولین جلسه درمان  نتایج فوری کسب کنید. بطور معمول، ریزش مو پس از چند روز ( و گاهی اوقات حتی چند هفته ) شروع می‌شود. در واقع، ممکن است پیش از آنکه نتیجه قطعی را کسب کنید، به چندین جلسه درمان نیاز داشته باشید.

کلینیک‌های پوست و مو و رایج ترین خدمات زیبایی در آنها

  • کاشت مو

کاشت مو یک روند درمان است که در آن، جراح پلاستیک یا جراح پوست، مو را به نواحی که دچار ریزش مو شده، انتقال می‌دهد. جراح معمولاً مو را از ناحیه پشت سر یا کناره سر به قسمت جلو یا بالای سر انتقال می‌دهد. کاشت مو بطور معمول در مطب پزشک و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

کاشت مو در زنان گزینه مناسب برای زنانی است که نواحی پر پشت کافی مو از ناحیه پشت و کناره سر دارند که می‌توانند به قسمت‌هایی از پوست سر که موهای کمتری دارد، مو اهدا کنند. اما بسیاری از زنان این نوع طاسی موضعی را تجربه نمی‌کنند، در‌عوض، تمامی موهای آنها در طول دوران یائسگی یا با افزایش سن، کم پشت می‌شود.

با توجه به جامعه جراحان پلاستیک در آمریکا، در سال 2008 حدود 5000 زن ، کاشت مو انجام دادند، که نسبت به سال 2000، این تعداد حدود 21 درصد افزایش یافته است.

با این حال، از هر یک میلیون نفر، یک زن، که دچار ریزش مو است، می‌تواند کاندیدای انجام این درمان باشد. مشکلات زمینه‌ای مانند کم‌خونی و مشکلات تیروئید که موقتی، قابل درمان یا تاثیرگذار روی پوست مو هستند، باید قبل از کاشت مو مورد بررسی قرار بگیرند. اگر کاشت مو را نتوان انجام داد، بیمار باید از کلاه گیس، کلاه گیس تکه‌ای مو یا مهارت‌های آرایش مو استفاده کند.

  • تزریق بوتاکس

بوتاکس دارویی است که پزشکان سالها است برای درمان چین و چروک و فرو رفتگی‌های پوست از آن استفاده می‌کنند. بوتاکس، سمی است که توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می‌شود. انواع مختلف برندهای تجاری بوتاکس وجود دارد که شامل دیسپورت و زئومین است. بوتاکس واژه‌ای است که اغلب اوقات آن را می‌شنوید، زیرا اولین نمونه توکسین بوتولینوم تزریقی است.

تزریق بوتاکس، سیگنال‌های شیمیایی خاصی را از عصب، بخصوص سیگنال‌هایی که منجر به انقباض عضله می‌شود، مسدود می‌کند. متداول‌ترین کاربرد این تزریقات، شل کردن موقتی عضلات صورت است که منجر به ایجاد چین و چروک در پیشانی و اطراف چشم‌ها است.

کلینیک‌های پوست و مو و رایج ترین خدمات زیبایی در آنها

بوتاکس زئومین (اینکوبوتولینوم توکسین آ) که توسط شرکت دارویی مرز (Merz) ساخته می‌شود، توسط سازمان بهداشت جهانی، برای درمان افراد بزرگسالی که دچار دیستونی یا کجی گردن یا بلفارواسپاسم یا خطوط اخم متوسط یا شدید بین ابروها هستند،  تایید شده است. اینکوبوتولینوم توکسین آ از باکتری ساخته شده است که بوتولیسم ایجاد می‌کند. سم بوتولینوم فعالیت عصبی در عضلات را مسدود می‌کند که باعث کاهش موقت فعالیت عضله می‌شود.

زئومین حاوی یک نوع سم بوتولینوم خالص است. زئومین برخلاف بوتاکس که حاوی پروتئین اضافی است، به گونه‌ای طراحی شده است که سم را بدون هیچ پروتئین اضافی منتقل می‌کند. این ساختار خالص می‌تواند از مقاومت پادتن جلوگیری کند، که با گذشت زمان مشکلی پیشرونده در افرادی که تزریق انجام می‌دهند، است.

زئومین که توسط داروسازی مرز ساخته شده است، می‌توان قبل از استفاده در دمای اتاق، یخچال یا در فریزر نگهداری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز