خبرگزاری کار ایران

معرفی دستگاه‌های لیزر موهای زائد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۵۱

در اینجا به طور خلاصه ویژگی‌های اصلی پنج محصول عمده و جدید لیزر موهای زائد که توسط نمایندگی شرکت طاهرتاج مادر وارد می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و نیز امکانات هر یک از این دستگاه‌ها، مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید را برای خود رقم بزنید.

رفع موهای زائد به روش لیزر، امروزه در میان علاقه‌مندان به حیطه زیبایی و سلامتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما انتخاب مناسب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صاحبان کلینیک‌ها و نیز مراجعان این مراکز اغلب کار دشواری بوده و ممکن است موجب سردرگمی بسیاری از این افراد گردد. در اینجا به طور خلاصه ویژگی‌های اصلی پنج محصول عمده و جدید لیزر موهای زائد که توسط نمایندگی شرکت طاهرتاج مادر وارد می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود و نیز امکانات هر یک از این دستگاه‌ها، مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین خرید را برای خود رقم بزنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱

دستگاه لیزر تیتانیوم در کنار قابلیت‌های دستگاه لیزر پلاتینیوم ازجمله به‌کارگیری همزمان و سه بعدی مؤثرترین طول‌موج‌های رفع موهای زائد (سه طول‌موج ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر)، مجهز به فناوری QuattroTM نیز بوده و با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) بسیار بزرگ، ناحیه‌ای وسیع به مساحت 600 تا 900 سانتی متر مربع را پوشش می‌دهد. این موضوع موجب می‌شود که طول دوره درمان تا ۴۰ درصد کاهش پیدا کند.

با خرید لیزر تیتانیوم و برخورداری از فناوری In-Motion، امکان لیزر مؤثر و ایمن موهای زائد را در سطح وسیعی از پوست فراهم میشود. این عامل در کنار سیستم خنک کنندگی ICE پلاس به کار رفته در این محصول و نوک یاقوت کبود اپلیکاتور موجب ایمنی هرچه بیشتر لیزر تیتانیوم و به حداقل رساندن عوارض جانبی و درد ناشی از آن می‌گردد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۱

دستگاه لیزر پلاتینیوم علاوه بر کاربردهای متعدد خود در درمان ضایعات عروقی و مشکلات پوستی، به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیز شناخته می‌شود. همانند دستگاه تیتانیوم، تلفیق سه طول موج مؤثر حذف موهای زائد (لیزر الکس، دایود و ان دی: یاگ) در این محصول، موجب تسهیل فرآیند حذف موهای ناخواسته در تمام لایه‌های پوست گردیده و لیزر پلاتینیوم را به یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های لیزر برای انواع پوست و مو حتی پوست‌های سبزه مبدل می‌سازد.

تکنولوژی In-Motion در لیزر پلاتینیوم با اعمال یکنواخت انرژی در تمامی سطح پوست، موجب افزایش سرعت عمل و رضایت بیشتر بیماران از فرآیند درمان می‌گردد. با خرید لیزر پلاتینیوم به دلیل افزایش تدریجی حرارت پوست، میزان درد و خطر سوختگی با این روش به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

معرفی دستگاه‌های لیزر موهای زائد

 

دستگاه لیزر کیوسوئیچ ۲۰۲۱

چنانچه از نام این دستگاه برمی‌آید، فناوری پیشرفته کیوسوئیچ به کار رفته در این لیزر، امکان استفاده همزمان از دو طول موج ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتری را برای کاربران خود فراهم می‌آورد. مدت زمان اعمال پالس‌های بسیار قوی لیزر در این دستگاه بسیار کوتاه و در حد ۶ نانوثانیه بوده و همین امر باعث می‌شود که سرعت عمل و ایمنی لیزر کیوسوئیچ به طور قابل توجهی افزایش یابد. تأثیرات درمانی این محصول در بلندمدت قابل رؤیت خواهد بود. 

بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید از امکانات یک دستگاه لیزر پیشرفته با قابلیت از بین بردن جای تتو و خالکوبی و جوان سازی پوست بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما به شما خرید لیزر کیوسوئیچ است. این دستگاه با تحریک کلاژن سازی و اثربخشی مستقیم بر روی رنگدانه‌های پوست، بدون هیچ گونه عارضه جدی درمان نقایص پوستی را به نحو احسن انجام می‌دهد.

معرفی دستگاه‌های لیزر موهای زائد

 

دستگاه لیزر الکس دایود 2021

دستگاه الکس دایود به دلیل مجهز بودن به دو طول‌موج دایود 808 و الکساندرایت 760 نانومتری برای انواع پوست‌های روشن و سبزه مناسب است. طول‌موج بلند دایود با انرژی و قدرت نفوذ بالا توسط رنگ‌دانه‌های سطحی پوست منحرف نشده و مستقیم به عمق پوست نفوذ می‌کند. درنتیجه بهترین گزینه برای درمان پوست‌های برنزه و سبزه است.

سیستم خنک کنندگی قوی به کار رفته در این دستگاه با اعمال سرما در سطح پوست موجب کاهش درد و پیشگیری از سوختگی بافت‌های اطراف می‌گردد.

لیزر الکس دایود ۲۰۲۱ علاوه بر کاربردهای منحصر به فرد خود در حیطه معمول زیبایی و رفع موهای زائد، در درمان بسیاری از ضایعات عروقی مانند تلانژکتازی صورت، همانژیوم‌های مویرگی، لکه‌های پورت واین و وریدهای عنکبوتی واریسی نیز اثربخشی خود را به اثبات رسانیده و با تسریع کلاژن سازی، در زمره پیشرفته‌ترین محصولات در عرصه زیبایی و جوان سازی پوست به شمار می‌رود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۱ با به کارگیری سه طول موج برتر لیزر موهای زائد یعنی لیزر الکساندرایت، دایود و ان دی: یاگ در یک هندپیس امکان لیزر ایمن موهای زائد را بر روی طیفی از تناژهای پوستی میسر ساخته است. اپلیکاتور این دستگاه مطابق با اصول ارگونومی طراحی شده و تجربه‌ای دلپذیر را با رابط کاربری آسان و صفحه نمایش لمسی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در زیر به برخی ویژگی‌های بارز این محصول اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از فناوری SHR
  • برخورداری از سیستم اپتیکی واگراکننده پرتو لیزر
  • سیستم خنک کنندگی قوی
  • قطر بالای لکه (اسپات شات)

بنابراین اگر به دنبال دستگاه لیزر قدرتمندی برای کلینیک زیبایی خود هستید که تمامی امکانات طول موج‌های لیزر موهای زائد را به طور همزمان دارا باشد، ما به شما دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای کسانی که پوستی سبزه دارند و می‌خواهند یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند نیز دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس (در کنار سایر مدل‌های ذکر شده در این مطلب) انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

می‌توانید با تماس با مشاوران فروش شرکت طاهرتاج مادر اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص سایر امکانات و قیمت محصولات را به دست آورده و سپس اقدام به خرید دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی خود نمایید.

شرایط ویژه خرید اقساطی دستگاه لیزر از مجموعه طاهرتاج مادر:

تیتانیوم دو هندپیس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٨ ماه

  • تیتانیوم تک هندپیس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٦ ماه
  • پلاتینیوم پلاس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٦ ماه
  • پلاتینیوم ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقسط ١٤ ماه
  • الکس دایود ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٢ ماه

راه های ارتباطی با ما:

  • شماره تماس: 09123438253
  • شماره واتساپ: 09123438253

آدرس: تهران، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک 23، ساختمان شرکت بین المللی طاهر تاج مادر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز