خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد اجاره اسپیس و قیمت و مزایای آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۷۹

یکی از ویژگی های بارز و مشخصه ی اجاره اسپیس استحکام بالا و جلوه ی بسیار زیبا و خاصی که به نمای غرفه می بخشد موجب شده تا امروزه از این ابزار پر طرفدار و پر کاربرد به عنوان یکی از شاخص ترین، مناسب ترین و بهترین تجهیزات نمایشگاهی به شمار آید.

اجاره اسپیس چیست و چه کاربردی دارد؟ درباره ی مزیت های اجاره اسپیس فریم ارزان چه می دانید؟ آیا شما عزیزان به دنبال بهترین مراکز جهت اجاره این تجهیزات کاربردی هستید؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان مطلب با ما همراه باشید و از این طریق به جامع ترین اطلاعات در مورد اجاره اسپیس دست یابید.

اجاره اسپیس

در یک تعریف و بیان ساده می توان گفت که اجاره اسپیس به سازه های هندسی شکلی گفته می شود که در اندازه، ابعاد و طرح های گوناگونی جهت ایجاد غرفه های نمایشگاهی ساخته می شوند که تمام اجزای آن به وسیله ی بست و قفل  به هم متصل می شود. جالب است بدانید که از این محصول پرکاربرد و خاص برای ساخت و طراحی انواع غرفه ها استفاده می کنند. جالب است بدانید که اجاره این ابزار ویژه، امکانات فراوانی را برای شما عزیزان فراهم می کند.

قیمت اجاره اسپیس

نکته ی قابل توجهی که بایستی به آن اشاره نمود این است که امروزه اجاره این تجهیزات در قیاس با خرید آن رواج پیدا کرده است، زیرا به یک محصول کاربردی و خاص تبدیل شده است. مسلما افرادی که به دنبال اجاره چنین ابزاری هستند به دنبال مناسب ترین  مراکز این سازه های پرکاربرد هستند و اطلاعات لازم و مورد نیاز درباره قیمت اجاره و خرید این تجهیزات را به خوبی می دانند. هزینه ی خرید اسپیس تا حدودی بالاست، همین امر موجب شده تا بیشتر افراد به دنبال اجاره اسپیس مورد نظر خود بروند. در واقع خرید اسپیس به فضای بسیار زیادی جهت نگهداری آن نیاز دارد در حالی که اجاره این ابزار به فضای کمتری برای نگهداری و مراقبت نیاز دارد و به راحتی نیاز عزیزان را فراهم می کند.

  این روزها در بیشتر شهرها و مناطق کشور عزیزمان ایران، با شروع فصل جدید، نمایشگاه های متعدد و مراسمات متنوعی برگزار می شود. برای شرکت در این نمایشگاه ها می توانید با کمک این سازه ی نمایشگاهی به راحتی غرفه های نمایشگاهی بسیار زیبا و گوناگونی را بسازید و بعد از پایان این مراسمات، آن را تحویل دهید.

در حقیقت قیمت اجاره این سازه ها بر اساس مساحت غرفه ( متر مربع ) حساب می شود. چنانچه نیاز به اجاره و نصب اسپیس دارید، برای اطلاع دقیق از قیمت و اجاره اسپیس فریم ارزان به بهترین و معتبرترین مراکز همچون اجاره اسپیس فریم در تهران و اجاره اسپیس فریم در کرج ارتباط برقرار کنید.

صفر تا صد اجاره اسپیس و قیمت و مزایای آن

اجاره اسپیس نمایشگاهی

به جرات می توان ادعا کرد که اجاره اسپیس نمایشگاهی یکی از بهترین و مناسب ترین راه حل های ممکن برای ایجاد غرفه نمایشگاهی با قیمت های مقرون به صرفه است. علاوه بر اینکه این ابزار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، به کمک این سازه های هندسی شکل می توان به راحتی انواع سالن و غرفه های بسیار زیبا و شیکی ایجاد کرد.

در واقع اجاره این سازه های هندسی شکل زیبا یکی از پرکاربردترین و بهترین تجهیزات امروزی به شمار می آید و در قیاس با داربست، اجزای تشکیل دهنده ی آن از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. اجاره اسپیس نمایشگاهی این امکان را برای بیشتر صاحبان نمایشگاه ها و غرفه ها فراهم می آورد تا با هزینه ی بسیار کم و بازه زمانی کوتاه، بهترین بازدهی ( فروش بیشتر ) و نتیجه را در نمایشگاه از آن خود کنند.

مزایای اجاره اسپیس

 یکی از مزیت های بارز و ویژه اجاره اسپیس این است که گاهی اوقات افراد زمان کافی برای برپایی غرفه یا نمایشگاه را ندارد و به مکان بسیار محدود برای در دید قرار دادن محصولات، خدمات، فروش بیشتر دارند همچنین برای مدت بسیار کوتاهی به اسپیس نیاز دارند، در نتیجه ساخت و طراحی این غرفه ها لازم است در کوتاه ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل انجام گیرد، اجاره این ابزار مناسب ترین و بهترین گزینه برای این افراد است.  

برخی از ویژگی های اجاره اسپیس عبارت اند از:

نصب و راه اندازی آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

جابجایی و حمل آن آسان است.

از قیمت اسپیس بسیار مناسبی برخوردار است.

جلوه ی زیبا و خاصی به نمای غرفه و نمایشگاه می بخشد

مقاومت بالایی دارد و می توان به آن تکیه داد یا وسایل روی آن آویز کرد و .... موجبات استفاده همیشگی از این سازه بی نظیر در طرح و ابعاد گوناگون برای  نمایشگاه های مختلف را فراهم نموده است.

نحوه نصب: این سازه ها را به طور مرتب در روی زمین قرار می دهند و به وسیله ی بست و قفل به هم متصل می کنند. با کمک طرح های آماده شده  و براساس طرح مورد نظر با سرعت بالایی به هم وصل کرد. از آنجایی که این سازه سرعت نصب بالا و وزن کمی دارد و به راحتی می توان آن را جابجا کرد و دیگری نیازی به جرثقیل نیست و با این حجم سازه  می توان فضای بیشتری را در اختیار داشت.

اجاره اسپیس فریم در تهران

یکی از دغدغه‌های اساسی بسیاری از افراد که تمایل برپایی غرفه یا شرکت در نمایشگاه دارند به دنبال با کیفیت ترین و بهترین مراکز جهت اجاره اسپیس ها هستند تا بتوانند با خیالی آسوده و مناسب ترین سازه ی مورد نیاز خود را اجاره کنند. به همین علت برای کاهش بسیاری از هزینه ها، اقدام به اجاره اسپیس نمایشگاهی می کنند. در واقع بیشتر مراکز تولید کننده اسپیس، آنها را به صورت اجاره ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

جمع بندی

اجاره اسپیس یکی از بهترین، پرطرفدارترین و مناسب ترین ابزار یا تجهیزات نمایشگاهی به شمار می آید. برخی از ویژگی های منحصر به فرد اجاره این ابزار پر طرفدار در قیاس با داربست عبارتند از:  نصب آسان، مقاومت بالا، امکان باز شدن سریع، تنوع بالا در اندازه، سایز و اشکال متنوع موجبات برتری و محبوبیت این سازه ی پر کاربرد در قیاس با دیگر تجهیزات دیگر را فراهم کرده است.

شایان ذکر است بدانید که قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران و اجاره اسپیس فریم در کرج از جمله مواردی است که در انتخاب مشتری بسیار تاثیر گذار است و مشتریان فراوانی را به خود جذب کرده است.

 نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع همواره بایستی به آن توجه ویژه نمود این است که برای راه اندازی و طراحی این سازه های هندسی بسیار کاربردی و مقرون به صرفه حتما از افراد کاربلد و آموزش دیده که در این حیطه مهارت و دانش کافی دارند، استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز